6 Şubat 2016 Cumartesi

Kozmium.Com' u duydunuz mu? | Ben ne aldım?

Merhaba arkadaşlar.. Nasılsınız? Sizlerle bugün bir ürün hakkında değilde bir site hakkında konuşacağız. Bu site;





Site Dermokozmetik tabanlı bir site. Physicians Formula, Perricone MD,  Ducray, Dr.Murat, La Roche Posay,  DDF, Nuxe, Bioderma, Caudalie  gibi birçok markanın ürünlerini indirimli olarak bizlere sunuyor.




Kozmium.Com  sade bir arayüzü sahip. İstediğiniz ürüne kolaylıkla filtreler sayesinde ulaşabiliyorsunuz. Aynı zamanda site hakkında ufak çaplı bir araştırma yaptım. Kozmium.Com piyasaya göre ürünleri çok daha uygun fiyata satıyor, müşteriler bu noktada biraz çekinmişler orjinallik açısından ancak hiç bir sorunla karşılaşan olmamış bu konuda. Özellikle Bioderma ürünlerinde olan indirimler bakmaya değer..




Normalde nemlendiricim bittiği için geçtiğimiz aylarda çok popüler olan, kuzenimin tavsiyesi Bepanthol kremi alayım dedim, baktım 100 ml'i indirimde 15 tl, oldukça uygun geldi. Normalde kuzenim en son 24 tl'ye almıştı eczaneden. 3-4 lira kargo ücretini bile hesaba katsak 5 tl kardayım ^.^

Bakalım Kozmium,Com dan ben de memnun kalacak mıyım? Siz de bir göz atın derim, bu sayede ihtiyacınız olan bir ürünü indirimli olarak satın alabilirsiniz ve ürünler ayağınıza kadar gelebilir.

Siparişim elime ulaştığında kargolama hızı, tester ürün ekleme, kargo takibi gibi konularda düşüncelerimi tekrar paylaşırım.

Keyifli Günler..





4 yorum :

  1. Ben de indirimlerini ve çoğunlukla kargo bedava olmasını sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de biodermalarımı buradan aldım :) çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet temizleme suyu tükenmişti, bende almayı düşünmüştüm .

      Sil