26 Ekim 2014 Pazar

The Balm - Smoke Balm Far Paleti Yorumu ve Smoke Balm ile Örnek Makyaj

Selam arkadaşlar.
The Balm markasını artık nerdeyse ezberlemiş durumdayız. Marka genel olarak böyle minik minik paletler çıkarıyor.

Bakalım bu palet nasılmış?

The Balm - Smoke Balm Far Paleti 

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Paleti


Karton ambalajı ve üzerinde bulunan sarışın bir hatun bizi bekliyor.

The-Balm- Smoke-Balm-Far-Paleti

Ambalajın arkasında farları nasıl kullanabileceğiniz hakkında bir gösterge bulunuyor.

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Paleti-Renkleri

İçinde 3 adet far bulunuyor, aplikatör yok, her zamanki gibi aynaya yer vermişler.
Aynanın olması bence büyük avantaj hem ürünün çantaya atılmalık olması hemde ayna bulundurmasını sevdim.

Renkler sırasıyla;

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Paleti-Kindle-Rengi

KINDLE: İçinde bol yeşillik bulunduran, sedefli ve siyaha bakan bir renk.
Pigmentasyonu güzel tek sürüşte rengini veriyor.

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Paleti-Glow-Rengi

GLOW: Mat açık kahve . Pigmentasyon olarak Kındle'dan biraz daha düşük performansı  var ancak kesinlikle kötü değil.

The Balm -Smoke-Balm-Far-Paleti-Combust-Rengi

COMBUST: Sedefli bir bej rengi. Pigmentasyonu bununda oldukça yerinde.

Renklerin sırasıyla duruşları- parmağımla tek kez dokundurup, sürdüm.

The-Balm- Smoke-Balm-Far-Paleti-Swatch
Sadece The Balm - Smoke Balm'ı  kullanarak yaptığım bir makyaj;

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Paleti-İle-Makyaj

The-Balm-Smoke-Balm-Far-Palet- İle-Göz-Makyajı


  • Kim ne derse desin bu farların yapıları gayet güzel. Kremsi, soft , rahat karıştırılabilen fazla efor sarf ettirmeyecek yapıdalar.
  • Tozutma problemi The Balm'ın diğer paletlerinde olduğu gibi Smoke Balm da da var. Ben ten makyajını en son yaptığım için tozutma benim iin büyük bir problem  değil.
  • Yukarıda görmüş olduğunuz üzere bazsız renklerini çok güzel veriyorlar, maşallah :)
  • Güzel dağılıyorlar, dağılırkende  renk uçup gitmiyor saatlerce ilk hali gibi duruyor.
  • Smoke Balm palette bulunan 3 renk güzel bir birleşim olmuş. Hem gündüz hem gece makyajınızı bu paletle yapabilirsiniz.
  • Far renkleri diğer markalarda bulunmayacak renkler değil elbette belki Kındle bulunamayabilir ama bilemiyorum. Yalnız doğal içerikli bir marka olması sebebiyle ve her gün far kullanan biriyseniz bence bu palet alınmalı. Günlük makyaj için gerekli tonlar bir palette toplanmış, hem taşınabilir olması, hem aynasının olması ve indirimlerde okuduğum kadarıyla 15 lira civarına geliyor olması ile tercih edilesi bir palet. The Balm - Smoke Balm kendi fiyatına bile alınabilir bence.

Ben bu paleti  oldukça sevdim. Balm Jovi paletten sonra ki favori ürünüm bu olabilir.
Siz bu ürünü kullandınız mı?
The Balm markasına ait favorim diyebileceğiniz bir ürünü var mı?
Belirtirseniz sevinirim.Şimdilik hoş kalın!










5 yorum :

  1. Makyaj çok hüzel olmuş maşallah uygun bir palet gibi ama hiç far kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Oooo güzel olmuş canım güle güle kullan bu paletten bu kadar iyi iş çıkacağını düşünmemiştim bence sade ve tam senlikmiş..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir palet sana da çok yakışmış :)

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 4 günlük bir blog... http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Resimleri çok güzel çekmişsiniz, almak istediğim ve merak ettiğim bir palet, çok faydalı bir yazı olmuş ^-^ Sizi takibe aldım banada bekleriiim , www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum. Hoşunuza gitmesine sevindim. ^.^

      Sil