3 Eylül 2014 Çarşamba

Sivilcelerden Kurtulmak İçin En Etkili Yöntem Nedir? 1,5 Ayda Sivilcelerimden Nasıl Kurtuldum?



   Merhaba arkadaşlar.
   Bugün ki yazımda sizlere 4 yıldır beni cinnet geçirtme seviyesine getiren sivilcelerimden , sivilcelerimden kurtulmak için denediğim yöntemlerden, aldığım sonuçlardan ve en sonunda nasıl sivilcelerimden kurtulduğumdan bahsedeceğim. Öncelikle benim sivilce öyküme bakacak olursak; lise yıllarımı bebek pürüzlüğü denilecek cinsten tenimle geçirdim ta ki lise sona kadar. Lise sonun başında anlamadığım bir nedenden ötürü sivilcelerim artışa geçmişti ve sadece alın bölgemde çıkan, böyle pütür pütür, uçları belli olmayan şekildeydiler. Arkadaşlarım sivilcelerinden kurtulmuş ve ergenlik dönemlerini neredeyse atlatmışlardı bense kendimi ergenliğe yeni giriyor gibi hissediyordum. 


   Kendim internetten hiç bir şey araştırmadan ilk doktora göründüm .Bana Clindoxyl ve Aksil krem verdi. Bende 'Bunları kullandıktan sonra sivilcelerimden kurtulacağım , doktor verdi ya!' düşüncesiyle ilaçları kullanmaya başladım. Clindoxyl bir nebze sivilcelerime iyi gelmişti o dönem, Aksil krem ise kapatıcı tarzında bir üründü ; sürdüğüm zamanlar bulamaç gibi oluyordu ama o zamanın aklıyla kapatmak için kullanıyordum işte. Bir süre bu ilaçları kullandım ama tamamen geçirmediğini görünce biraz moral bozukluğu ile kullanım düzenimi bozdum ve tedavimi yarıda kestim. Sonra sivilcelerimle oynamaya başladım, ben oynadım onlar çoğaldı, ben sıktım onlar daha berbat hale geldiler bu arada bende gayet halinden memnun sivilcelerimle hayatıma devam ettim. O  dönem sık sık kahkül kestirirdim böylece sivilcelerimi de kapatmış olurdum, kuaförüm 'Cildin nefes alamaz böyle biraz alnını aç, kahkül kullanma.' deyince saçlarımı toplamaya başladım, baktım o da fayda etmedi.

   Sonra dedim, 'İnternetten araştırayım bakalım, kim neler denemiş, ne fayda görmüş?'. Kısa bir araştırmadan sonra limonun iyi geldiğini okudum. Aldım bir kilo limon, direk yüzüme geceleri sürmeye başladım. Limonu sivilcelerimde kullandığım süre zarfında her sürüşümde acayip canımı yaktı, sivilceleri kurutuyordu ancak cildimde iyice kuruyup, pul  pul olmuştu. Sonra limonun ph değerinin yüzüme uygun olmadığını okuyunca limondan da vazgeçtim, daha kötü sonuçlar doğurmadan önce. Sivilcelerimin üzerinden iki yıla yakın bir zaman geçti ve ben hala sivilcelerimle mücadele ediyordum, soluğu tekrar doktor kapısında aldım. Bu sefer bana Benzamycin ve İmex krem verdi.

    

  Benzamycin  içinde etik alkol bulunan bir karışım şeklinde olan bir ilaç.Antibakteriyel, kurutucu ve soyucu özellikleri var. Ben Benzamycin'i geceleri kalın bir tabaka haline sürüyordum kuruması için biraz bekleyip uykuya dalıyordum, kurudukça beyaz bir hal alıp, dökülmeye başlıyordu her sabah çarşaf silkmek zorunda kalıyordum bende. Deli miydim peki sabah kullanıp yıkayamaz mıydım? Değildim tabi, doktor böyle kullanmamı söylemişti. Benzemycin gerçekten güzel, kurutucu ve soyucu bir ilaçtı  o dönemde sivilcelerim bayağı azalmıştı. İmex ise böyle hafif renkli tint şeklindeydi, biraz yağlı bir yapısı vardı kullandıım süreçte sivilcelerimin artmasına sebep olan ilaçlardan biri oldu. Benzamycin bitince İmex'e devam ettim tek başına kullandığımda sürdüğüm yerlerde ertesi gün tekrar sivilce çıkıyordu, bu bir dönem böyle devam etti anlayamadım çünkü en başta. Sonra baktım bu böyle olmayacak İmex'i de bıraktım.
Not: Kuzenimde şu an tam sivilce çıkarma döneminde doktor ona da İmex verdi benim uyarılarıma rağmen kullanmakta ısrar etti ve kullandığı dönem içinde ciddi sivilce artışı oldu. İmex'i kullanmayı kestikten sonra var olan sivilcelerinin %80 i kurudu. Herkesin cilt tipi farklıdır ve etkileri de farklı olabilir. Bizim cilt tipimiz karma. Bunu da not olarak eklemek istedim.



   Sivilcelerimle geçirdiğim iki buçuk yıl sonunda alnımda sivilce izlerim çoğalmış, sivilceler yerli yerinde hala kötü bir durumdaydım. Blogumu açmamın üzerinden bayağı zaman geçmiş internetle daha çok haşır neşir olmuştum ve tabi ki kozmetikle de. Sırf sivilce izlerim için fondöten kullanmaya başladım. 5-6 ay kullandım sanırım artık sadece alnım değil yüzümün geri kalan bölgelerinde de sorunlar oluşmaya başlamıştı, cildim eski elastikiyetini, güzelliğini kaybetmişti sanki. Annemin uyarısıyla tekrar bir cildiyeye gittim. Doktor öncelikle cildimde ki fondöteni fark  etti. Cildimin durumu yukarıda gördüğünüz ilk iki fotoğrafta ki gibiydi. Daha önce neler kullandığımı ve beğenip beğenmediğimi sordu. Bende artık o kadar bunalmıştım ki 'Roaccutane 'e başalasam uygun olur mu?'  diye sordum. Doktor Roaccutane tedavisinin bana ağır geleceğini daha basit yöntemlerle sivilcelerimden kurtulabileceğimi söyledi. Bende doktora güvendim , ilaçlarımı yazdı ve ilaçları kullanırken kesinlikle fondöten kullanmamam gerektiğini, cildimin temiz olmasına, nefes almasına özen göstermem gerektiğini söyledi. Kararlı bir şekilde eczaneye gidip ilaçlarımı aldım. Aynı zamanda İnstagramdan tanıştığım eczacı bir bayanın önerisi ile Nilera Okyanus Sabunu aldım. Doktor Azitro adlı bir ilaç(bir aylık kullanım) ve Clindoxy jel verdi.


   Normalde Azitroyu doktor, iki günde bir hap olarak  bir ay kullanmamı(2 kutu) söylemişti ancak devlet karşılamadığı için bir kutu hap almıştım. 15 gün sonra ikinci kutuyu almak gerekiyordu. Deslerimin yoğunluğundan dolayı ilk kutu bittikten 5 gün sonra  ikinci kutuyu alabildim oda bittiğinde tam bir buçuk ay kullanmış oldum. Her sabah yüzümü Nilera Okyanus sabunu ile yıkar, Clinique nemlendiricimi sürerdim. Akşamları yatmadan önce tekrar yüzümü sabunla yıkayıp bu sefer de Clindoxyl' i sorunlu bölgelerime uygulardım. Nilera hafif kurutucu özelliği olan ama cildin ph derecesini kesinlikle bozmayan bir temizlik ürünü. Fiyatı 20 lira ama kesinlikle hak  ediyor. Benim ki bitti, tekrar almayı düşünüyorum. Azitro da içten kurutucu özelliğe sahip bir ilaçtı, bu üç ürünü birlikte kullandığımda sivilcelerim %96 azalmıştı. Bu dönemde dikkat ettiklerim şöyle oldu;
  • Kesinlikle fondöten kullanmadım, çok mecbur kalmadıkça.
  • Makyajımı temizlemeden yatabilen bir insandım, bu tedavi makyaj temizleme alışkanlığı kazandırdı.
  • Ürünleri düzenli kullanmaya önem verdim.
  • Cildimi nemlendirdim, bol bol su içtim, ve güneş kremi kullanmaya başladım.
  • İlaçlar bittikten sonra doktor kontrolüne gittim ve son durumu değerlendirdik.
 

   Nemlendirmek için Clinique nemlendiricim bitmek üzereydi bu yüzden Loreal'in Skin Perfection serisini aldım. Nemlendirici ve bakım serumunu kullanmaya başladım. Genel rutinim için aldığım bu ürünlerden özellikle serumundan bu kadar memnun kalacağımdan habersizdim tabi. Peki bu serinin bana ne gibi bir etkisi oldu ? Sivilce izlerimi %80 azalttı ve yüzümde bulunan ton farklılıklarını düzeltti, ışıltı kazandırdı. Serumunu makyaj altına ve gece yatmadan önce temizlenmiş cildime uyguladım. Gerçekten altını çizerek söylüyorum cildim güzelleşti. Size kanıt olması açısından makyajsız sadece lipbalm sürülmüş fotoğrafımı göstermek istiyorum, yukarıda ki fotoğraflarla karşılaştırdığınız da ne demek istediğimi anlayacaksınız.


Burda da ten ürünü olarak sadece göz altı kapatıcısı kullanarak yaptığım makyaj var.


İşte benim sivilcelerden kurtulma serüvenim bu şekildeydi. Tedavimin bitmesinin üzerinden yaklaşık üç ay gibi bir zaman dilimi geçmesine rağmen sivilcelerim tekrar oluşmadı adet döneminde çıkan tek tük sivilceler hariç.
Size tavsiyem cildinize nefes alması için zaman tanımanız ve gerçekten iyi bir doktora görünüp, kullandıklarını anlatmanız ve kendi sivilcelerinize yönelik bir tedaviye başlamanız. Ben bu ürünleri kullandım ve memnun kaldım ancak her ürün farklı kişilerde aynı etkiyi yaratmayacağından benim yazımı okuyup, kullandığım ilaçları kendi başınıza alıp kullanmayın. Her yaptığınız doktor kontrolünde olsun.

Ben çok mutluyum. Umarım size cilt problemlerinizi en kısa sürede halledip, ışıl ışıl bir cilde sahip olursunuz. Bu konuda merak ettikleriniz olursa bana sormaktan yada görüşlerinizi benimle paylaşmaktan çekinmeyin.

Mail Adresim: mrvcelikk@gmail.com

Sevgiyle ve güzel kalın arkadaşlarım.






  

141 yorum :

  1. Daha yarım saat önce aynaya bakıp ne yapacağım bu sizvilceleri dedim kendi kendime. Sivilce geçmişimiz aynı. Doğuştan izlerim lise döneminde bebek tenli olmamı engellese de lise boyunca neredeyse hiç sivilcem çıkmadı. Ben 25'den sonra sivilcelendim :D. Bir türlü geçmiyor. Onu geçtim artıyor. Yazı çok iyi geldi. En kısa zamanda doktor yolu göründü. Sizin de tam bebek teni olmuş. Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kurtulduğum için çok mutluyum ciddi anlamda psikolojim bozulmuştu, takıntı haline getirmiştim.

      Sil
    2. Cay agacı yağını siddetle tavsiye ediyorum aktarlardan bulabilirsiniz yillardir geciremedigim sivilcelerimi 10 gunde gecirdi kesinlikle deneyin =)

      Sil
  2. Cildin süper görünüyor canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah diyelim lütfen. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Canım bende suan tedavi surecindeyim ve azitroyu doktor bana ayın üc günü arka arkaya içmemi soyledi yani şöyle ki;
    agustos 5-6-7 eylul 5-6-7 gibi uc ay surecek. imez bana iyi geldi mesela ama hala tam azalmadılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İmex'in beğeneni de çok ama benim cildime yaramadı. Her doktorun farklı bir tedavi işleyişi vardır Azitro konusunu buna bağlıyorum ben.

      Sil
  4. Son zamanlarda artan sivilce ve minik minik beze tarzında pütürceklerden nasıl kurtulcam diye ağlıyordum. Allahım içimi mi okudun sen :') clindoxyl ve okyanus sabununu gecen sene görümcemden görüp almıştım fakat sanırım mucize beklediğim için uzun süre düzenli kullanmayıp kenara attım. Krem hala rafımda durur. Sabunda banyoda bi yerdeydi. Bu yazından sonra tekrar kullanmayı düşündüm ama daha önemlisi cildiyeden randevu almaya karar verdim. Bu arada bi süre roaccutane kullandım. Bayağı iyi geldi ama yan etkilerine ve stresine dayanamayıp yarıda kestim. Sonrası bildiğin gibi artan sivilceler :( Ne kullansam fayda etmiyyooooor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede cildini ihmal etme ve bir bilene görün mutlaka. Bezeler sıkıntı canım bendede. Elmacık kemiklerimin üzerinde var böyle ikişer tane. Doktor onlar içinde soyucu bir krem verdi ama onu düzenli kullanamadım hiç. Kullanıp, memnun kalırsam sana haber ederim.

      Sil
  5. Son halini gördüğümde tam o an Maşallah adlı şarkım başladı media player'da :D
    Gerçekten maşallah **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kurtulduğum için o kadar mutluyum ki..
      Daha büyük dertler de var tabi sivilce küçücük bir dert sayılır ama işte insan takıyor..

      Sil
  6. Teşekkür ederim Allah bozmasın :) Senin cildinde süper.

    YanıtlaSil
  7. üç ay geçmesine rağmen sivilce çıkmadı demişsiniz ya o üç ay süre içinde sabuna ve nemlendiriciye devam ettiniz mi gerçi +6 ay daha oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabuna, nemlendirici ve seruma ürünler bitene kadar devam ettim. Ürünler bittikten sonra başka bir sabun ve Nivea'nın nemlendiricisine başladım. Öğrenci olduğum için indirimlere denk getirmem gerekiyor ve bazen olmuyor. İndirimde tekrar yukarıda bahsettiğim serumu almayı düşünüyorum. Sivilceler konusuna gelirsek adet dönemi ve aşırı yağlı şeyler yediğim dönemlerde çene kısmımda sivilce çıkıyor ama tek tük geçen sivilceler. Onlarda rahatsız etmiyor, o kadarı olur artık. Cildimden memnunum. Blogumun sağ tarafında instagram butonu var ordan da yakın tarihe ait fotoğraflara bakabilirsiniz. Başka sorularınız olursa, cevaplarım. Sevgiler :)

      Sil
  8. merhaba ,
    Loreal'in Skin Perfection serisini bittikten sonra tekrar kullandın mı ? yani kullanmazsak bitince tekrar ciltte sorunlar cıkarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince tekrar kullanmadım. Yalnız ufak tefe adet dönemlerimde veya şehir değişikliği yaptığımda sivilce çıkıyor. Önceden Loreal'in bu serisini kullandığım zamanlar sivilce izleri daha hızlı kaybolurdu, biraz daha geç gidiyor. Onun haricinde tekrar kullanmamam, b,r sorun yaratmadı. Zaten sadece nemlendiricilerde değil olay gene beslenme, makyaj ve temizlik alışkanlığı etki eder.

      Sil
  9. Serüvenin inanılmaz iç açıcıydı yüzünün son hali çok iyi görünüyor. :) Ben de şu an roaccutane tedavisinin 2. ayındayım, benim de problemim bölgesel, çene bölgemde sivilce eksik olmadı bugüne dek diğer yerlerde tek tük çıkanlar var. Senin yazına rast geldikten sonra loreal'in serisinden ben de edindim ama bir sorum olacak sence tedavi sırasında mı sonrasında kullanmak mı daha uygun, sen tamamen tedavi sonrasında mı başlamıştın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tedaviyle birlikte kullandım. Ancak roaccutane tedavisi çok daha başka. Eksrta bir reaksiyon yada farklı bir durumla karşılaşır mısın? bilemiyorum inan. Bence tedaviden sonra başlasan daha uygun gibi geliyor. Gerçi roaccuttane kullananların çoğunun cildi tertemiz oluyor tedavi bitince. Ben bu konuda kararsız kaldım, doktoruna bir danış istersen.

      Sil
  10. Merhaba blogunu yeni kesfettim. Benimde 1 yıldır sivilcelerimle başım inanılmaz dertte. Sonuna kadar direndim ama doktora gitmeye karar verdim. Umarım seninki gibi bir yüze bende kavusurum. Blogunu hemen takibe alıyorum bende seni kendi bloguma bekliyorum :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. azitro kullanmaya başladım ama yüzümde daha çok sivilce çıkartıp sonra yok edeceğini söylüyorlar bu doğrumu. doğruysa yüzüm ne kadar sivilceli kalır

    YanıtlaSil
  12. Clindoxly yıkanıyormu aynı şekilde imex de ?

    YanıtlaSil
  13. Clindoxly yüzde ne kadar kalmalı ÇOĞU yerde akşam sürüp yatın sabah yıkayın diyor ama benim gecede sürmem gereken bir ilacım var vede imex yıkanıyormu

    YanıtlaSil
  14. Adsız arkadaşım yorumunu çok geç fark ettim. Azitro kullandıığım dönemde kusma olmadı bende. Kusma olsa bile sonrasında o sivilceler kuruyacaktır ilaç etkisiyle. İz kalma olayı ise tamamen sivilce türüne ve sivilcelerini ne kadar kurcaladığına kalmış birşey.

    YanıtlaSil
  15. Cerem Özden evet iki ilacında yıkanması gerekiyor sonrasında. İmex i renginden rahatsız olmazsan yıkamayabilirsin ancak clindoxyl yıkamadan olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim doktorum clindoxyli sil demedi, sür ve uyu dedi, niye farkli olmus ki bu durum?

      Sil
  16. Merhaba Merve Hanım, doktorunuzun ismini öğrenebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son bir yıl önce gittiğim için hatırlamıyorum malesef. Özelde çalışan bir doktor değildi devlet doktoruydu. Bunu söyleyebilirim sadece merakınızı giderir mi bilemem :)

      Sil
  17. Peki bu süreçte cildinin yağlılığı ne durumdaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim karmaydı. Çoğunlukla öyle arada sırada kuru oluyor sadece. t bölgem dışında yağ sorunu yaşadığımı hatırlamıyorum hiç.

      Sil
  18. Şu anda kullandığın sabun veya yüz yıkama jelin nedir. Bir de nemlendirici tabi fotoğraflarını atar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedavim ve kullandığım ürünler bittikten sonra tabi ki başka ürünlere yöneldim. Temizleme ürünü olarak Clean and clear siyah görünümü azaltıcı bir temizleyici kullanıyorum krem gibi yoğun yapıda, birde Moshos Garden sıcak havlu yüz temizleyici. Kullandığım nemlendirici ise topicrem 4-5 gün içinde yazısı yayında olacak nemlendiricimin. Hazır yayınlanmayı bekliyor sadece. İsterseniz cilt bakım rutinim üzerine bir yazı hazırlayabilirim.

      Sil
  19. Merhaba bende sivilceler üzerine doktara başvurmam sonucunda doktorum bana benzamycin ve 3 gün kullanıp 4 gün ara vermem gereken azitroyu önerdi. Burda sana soracağım soru benzamycin hakkında olacak. Benzamycin cilde verdiği kuruluk aşırı biçimde mi oluyor vekullanmayı bırakınca cilt eski haline dönüşebiliyor mu ?

    YanıtlaSil
  20. Merhaba bende sivilceler üzerine doktara başvurmam sonucunda doktorum bana benzamycin ve 3 gün kullanıp 4 gün ara vermem gereken azitroyu önerdi. Burda sana soracağım soru benzamycin hakkında olacak. Benzamycin cilde verdiği kuruluk aşırı biçimde mi oluyor vekullanmayı bırakınca cilt eski haline dönüşebiliyor mu ?

    YanıtlaSil
  21. Merhaba bende sivilceler üzerine doktara başvurmam sonucunda doktorum bana benzamycin ve 3 gün kullanıp 4 gün ara vermem gereken azitroyu önerdi. Burda sana soracağım soru benzamycin hakkında olacak. Benzamycin cilde verdiği kuruluk aşırı biçimde mi oluyor vekullanmayı bırakınca cilt eski haline dönüşebiliyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cildi kurutuyor oldukça ama kurutmasıda lazım sivilcelere etki edebilmesi için. eksrta nemlendirici ile bu sorunun önüne geçebilirsiniz.
      hiç bir sıkıntı çıkmaz, su bazlı olsun mümkünse. diğer sorunuza gelirsek cilt eski haline dönedebilir, tam tersi durumda olabilir. sizin ürünü ne kadar kullandığınız, cildinizin ürüne nasıl tepki verdiği önemli. Benim yazımdan gördüğünüz üzere sivilce problemim hep kendini tekrarladı. tam tedavi tam uygulama sonrası kurtuldum.

      Sil
  22. İlk öncelikle yüzünüz harika maşaAllah :)
    Bende önceden imex falan kullandim ama sivilcelerim gecmedi diye birakmistim şimdi 17 yasindayim ve benzamycin ve tetradox 100mg hapını kullaniyorum. İlaclarim yani tedavim bittikten sonra sivilcelerim tekrar artar mi ve ilaclarim bittikten sonra doktora gitmelimiyim ? Not olarak da şunu demeliyim ki benim gözeneklerim cok belli ve sivilce izlerim var bunlar icin ne yapmaliyim?sivilcelerde ya stresli oldgumda yada regl döneminde cikiyor. cok soru sordum ama cevaplarsan cok mutlu olurum Allaha emanet

    YanıtlaSil
  23. Merhaba, teşekkür ederim. Öncelikle yaşın gereği sivilce problemi yaşaman çok normal ve aynı zamanda bu sivilcelerin tekrar çıkmasıda. Yeniden çıkması enin vücudunun yağ dengesine, makyaj yapıp yapmamana, makyajını ve cildini temizlemeye ne kadarr önem verdiğine bağlı. Bir çok etken var aslında ama en önemlisi cilt temizliği ve sivilcelerle oynamamak. İlaçlar bittiğinde doktoruna görün, kalan izler için bir tedavi uygulayabilir sonrasında; rahatsız olduğunu söylersen. Gözenek sorunun içinde gül suyu kullanabilirsin cildine. Sabah ve akşamları nemlendiriciden önce kullanmalısın:) Umarım faydalı olur, sevgiler (=

    YanıtlaSil
  24. Cevap veridiğiniz icin allah razi olsun diyeyim ve Çok teşekkür ederim dediklerinizi beynimin bir köşesine kaydettim. Bir soru daha sorucağim, benim T bölgem yağli hemde baya yağli. yanaklarim çenem ise hani kuru degil ama yaglida degil bu yüzüme karma ciltler için olan nemlendiricilerimi kullanmaliyim? Bir de nemlendirici ismi verirseniz cok cok seviniceğim tekrar çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ sıkıntınız varsa su bazlı nemlendiricileri tercih edin. Karma ciltler için olanlar olabilir. mesela Nivea aqua sensation un canlandırıcı yüz kremi var, onu ben kendi cildimde çok seviyorum mesela. İndirimlerde 14₺ ye alıyorum.

      Sil
  25. Loreal skin percetion yağlı cilt için uygun bir nemlendirici mi benimde aynı sorunum var doktor bugün azitro yazdı ve nemlendirici kullanmıyorum onu aliyim mi

    YanıtlaSil
  26. Loreal'in bu serisi çok şahibeli. Nefret eden cildini sivilce kusturanlar da var. O yüzden bunu alın bu size uyar demek istemiyorum. Yağlı cilte kullanılabilir tabi ama size kalmış.

    YanıtlaSil
  27. Meraba benim cildim yağli ve doktora gittim ilaclari kullandiğim zaman sivilcelerim tamamen yok oluyo ancak ilaclarim bitikten sonra tekrar geri donuyo ne yapa bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız, hoşgeldin.
      Bu olay bir zincir aslında, belki de vücut belli bir yaşa kadar sivilceye daha yatkın oluyordur ben ergenlikten çıktım sivilcelerde gitti elbette ufak tefek sivilce problemleri yaşıyorum. Sana şunları söyleyebilirim eğer sivilcelerini elleyip oynamıyorsan, makyaj yapmıyorsan, makyajlı yatmıyorsan ve cilt temizliğine önem veriyorsan sivilceler senin bedeninle alakalıdır, belki bir noktada ki sıkıntıyla ilgilidir(stres olabilir örneğin) diğer türlü dediklerimi yapıyorsan zaten cildin uzun süre temiz kalacaktır. Tek tükler her zaman olur :)

      Sil
  28. meraba MERVE ÇELİK
    ben 23 yaşında bi erkegim bugun lorealden skin perfection yani cilt kusursuzlaştırıcı serum ama watsonsdaki bayanlar önerdi benim cildimde alnım ve çenemde hiçbir sorun yok daha hiç sivilce çıkmadı o bölgelerde ama yanak bölgemde çok çıktı izleri kaldı 7 yıllık ve de baya bi gözenek. sence bi erkek olarak bu ürünü bitirdigimde gözeneklerde gözle görülür bi degişim yapar mı ? (yanak bölgem yağlı cilt yapısına sahip şuan hiç sivilce falan yok sadece iz ve gözenek kaldı sarışın oldugum izler 7 yıl geçmesine ragmen belli oluyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzler iyileşme gösterecektir diye düşünüyorum ama tani pürüzsüz bir cikt bırakır mı bilemiyorum. İzlerin yoğunluğu, derinliği, cildinizin tepkileri hepsi ayrı ayrı önemli. Ürünü deniyorsanız yada deneyecekseniz muhakkak gözlemleyin ve bir sıkıntı olurda birden fazla sivilce çıkması gibi mesela ürünü kullanmayı kesin. İzler konusunda bendr etkiliydi. Birde doktora görünüm. Soyucu ürünler önereceklerdir. Herşeyin başı düzenli kullanmak ve sabretmek. Umarım cildiniz istediğiniz düzeye gelir. Sevgiler. :)

      Sil
  29. Sivilcelerini sıkma gibi hobisi olmayanlara öneririm:D Benim işime yaradı http://www.xticaret.com/xticaret/?2067_85142

    YanıtlaSil
  30. Ben acnemax kullanıyorum bir haftadır.Çokta memnunum.Bu kadar kısa süre de bile etki gösterdi.Oldukça azaldı yani.Daha da kulandıkça tamamen geçireceğinden eminim artık.Herkese rahatlıkla tasiye edrim.Bu linkten satış itesine ulaşabilirsiniz.Ha bu arada memnun kalmayanlara iade imkanı da var.Ama memnun kalacağınızdan deneyen biri olarak eminim. http://www.xticaret.com/xticaret/?2067_85142

    YanıtlaSil
  31. Bilgiler için çok teşekkür ediyorum Merve kardeşim. 17 yaşında oğlum için faydalı olacak inşallah.

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Meraba cevap verseniz çok sevinirim clindoxyl ve loreal in ürünleri bende de var fakat çok yanma yapıyo cildim de özellikle serumu yakiyo gözeneklerimi ne yapmayalım ben kızardı ve gecmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 kullanımda yanma hissi geçmediyse kullanmayı bırakın. Cildiniz olumsuz tepki veriyor demektir. Yüzünüzü yormayın bepanthol gibi bir ürünü kızarıklıklar geçene kadar nemlendirici gibi kullanabilirsiniz. Yatıştırır diye düşünüyorum.

      Sil
  34. Ya son haline bayıldım Mervecim masallah. Benim lise hayatim boyunca sivilcelerim hep vardı. Denemedigim alternatif yol kalmadi.Roaccutane i da düşündüm ama benim sivilcelerim o kadar ağır değil zaten bi artiyor bi azaliyor bundan dolayi da izler ve gözenekler çoğunlukta. Bi süre ben de benzamycini kullandim ama sninki kadr bi etki göremedim. Ama seni gördükten sonra tekrar başlasam mı diye düşünüyorum. Bi de çok topak topak bi maske olmustu benimkisi sürmekte zorlaniyordum sende de öyle bi durum oldu mu? Haftaya cildiyeye gidicem ne söylememi tavsiye edersin şimdiden çok tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürerken sorun yaşadığımı hatırlamıyorum hiç ama homojen bir karışım değildi :) doktora bana yazdığınız gibi şikayetlerinizi minik aralıklarla tekrarladığını söyleyin. Yazdığı ilaçlar doğrultusunda nelere dikkat etmelisiniz bunları sorun. En önemlisi ilaçları düzenli bitene kadar kullanın :)

      Sil
  35. Ay çok özür dilerim sen de benzamycinin faydasini görmemiştin zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kurutucu bir ilaç ama kullanımı zahmetli 🙈

      Sil
  36. Çok teşekkür ederim. Bi sorum daha olacak ben en son gittiğimde doktora sivilce izlerimden de bahsettim ama o senin öncelikli sorunun sivilce önce onları halledelim dedi. Ama ben yine de izlerime de etki edecek renk tonumu açacak bir ilaç istiyorum. Mesela senin bu kullandığın ilaçların nasıl bir etkisi oldu iz konusunda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzler konusunda problemim çok olmadığından çabuk temizlendi cildim. Çok öncedendi ama ben serumun cilt tonu lekeleri açmada başarılı olduğunu düşünüyorum, en azından bende.

      Sil
  37. Merve meraba :) clindoxyl ve azitro tedavin ne kadar sürdü? Benim iki hafta olmak üzere ama hala yeni sivilcelerim çıkıyo, sende de çıkıyo muydu o zamanlar? Bi de leke için ayrı bi tedavi uyguladın mı, benim lekelerim duruyo uzun süredir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çıkıyordu 🙊 Ama artık kalmadı. Lekeler için ekstra birşey yapmadım.

      Sil
  38. Merhaba azitro etkili mi sence ?

    YanıtlaSil
  39. Ben 3 haftadır haftada 3 kez olmak üzere kullanıyorum azitroyu bide gül suyu sabunuyla yüzümü yıkıyorum doktorum bana etkili olmassa roaccutane başlıcaz dedi ama sanki azitro işe yarıyor gibi tek tük çıkıyor sivilce devam etsem daha iyi olur yan etkiside yok bende bişey olmadı senin yorumun nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüZenli kullanın, sabırlı olun. Yan etkisi bendede olmamıştı diye hatırlıyorum sadece biraz kuruluk yapıordu vücudumda

      Sil
  40. Merhaba benim yuzumde cok sivilce var ustelik kirmizi cok rahatsiz oluyorum daha 13 yasindayim sizce ne yapmaliyim 2 senedir kafama cok takiyorum yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşın gereği geçirmen gereken bir dönemdesin, ergenlik yıllarında herkes sivilcelenme evresinden muhakkak geçiyor. Sivilcelerin üzerine fondöten gibi örtücü, nefes almasını engelleyecek şeyler kullanmanı önermiyorum. Hem yaşın itibariyle hem sivilceler itibariyle daha da kötü olur cildin. Dikkatini sivilcelerinden almayı dene, mesela sadece maskara sür yüzüne, kirpiklerine yani. Biraz daha iyi hissetmeni sağlayacaktır. Ve kendine şöyle söyle, geçmem gereken bir sınav gibi buda geçecek olan bir dönem. Sonrasında cildim güzel olacak bir bebek kadar. Kendini motive et. Bu dönemde dış görünüşünün ne kadar önemli olduğunu anlayabiliyorum sabret. Eğer erkeksen de aynı şekilde kendini motive et ve bu dönemim kalıcı olmayacağını bil. Ekstra erkek veya kız farketmez cildini Nilera Okyanus Sabunu ile yıkayabilirsin. Biraz cildi aydınlatma özelliği ile daha iyi hissettirebilir kendinizi. Şimdiden geçmiş olsun. Güzel kalın♥️

      Sil
  41. doktor banada bugün benzamycin okyanus sabunu ve birde temizleyici tonik verdi. benzamycini kullandıktan sonra sabah yüzümüzü yıkıyormuyuz ve yeni başlıyacağım tedavime bugün umarım iyi olur teşekkürler

    YanıtlaSil
  42. benzamycini kullandıktan sonra yüzümüzü yıkıyormuyuz birde azitro ile beraber verdi doktorum kusturma özelliği var mı cildiniz mükemmel maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusturma özelliği bende olmadı, şimdiden geçmiş olsun .

      Sil
  43. Abla merhaba ben 16 yaşındayım sivilcelerim var çok rahatsız oluyorum bu ergenlik sivilceleri ama tedaviye başlamak zararlı olur mu şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergenlik sivilceleridir sen ne kadar tedavi etsende o dönemi atlatmadan geçmezler. Bence bir sene daha bekle. Ondan sonra ilaç kullan.

      Sil
  44. Benzamycini okyanus sabunuyla temizlemek sakıncalı olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sıkıntı olmaz, yine de siz doktora danışmadan kullanmayın. Geçmiş olsun :)

      Sil
  45. Merhaba. 17 yaşındayım defalarca doktora gittim kullanmadığım ilaç kalmadı sizin de söyledikleriniz dahil ancak bir türlü geçmiyor geçen yaz oldukça iyileşmişti ama şimdi daha da beter özellikle yanaklarım ne yapmamı önerirsiniz lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildiniz henüz sivilcelenme evresini tamamlamadıysa sizin yapabileceğiniz birşey malesef ki yok. Tedavilerle sürece etki edebilirsiniz ama sonuç için biraz beklemeniz gerekebilir. Bu 18 yaşda olabilir 20
      Yaşta. Bu dönem sizin sivilce çıkarma döneminiz, hemen hemen herkesin, benimde geçtiğim dönem. Bu dönem bittiğinde kurtulmak inanın çok daha rahat olacaktır. Biraz sabır diliyorum. Geçmiş olsun şimdiden :)

      Sil
  46. Bir sey sormak istiyorum size. Ben de bu azitro ilacini kullaniyorum duzenli olarak 2 haftadir. Fakat kullandigimdan beri sivilcelerim daha cok cikmaya basladi. Bazi arkadaslar bu hapin once yuzumdeki cikacak olan tum sivilceleri cikaracagini daha sonra hepsini topluca yok edecegini soylediler. Acaba bu ne kadar dogru? Yani simdi bu azitro hap ciltteki cikacak olan tum sivilceleri disari cikarip oyle mi kurutmaya basliyor. Yoksa bu cilt altindaki sivilceleri yuzeye cikartma gibi bir islevi yok mu? Yani direk kurutmaya mi basliyor yoksa once sivilcelerin hepsini yuzeye mi cikariyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende azitro kullandım, kusturma olmadı bende. Bilmiyorum belki sivilceler çok fazlaysa kusturabilir yada yapı gereği. Ben de böyle bi durum söz konusu değildi. Şimdiden geçmiş olsun:

      Sil
  47. Merhabalar öncelikle benimde yüzümde özellikle çenemde ve ağız kenarlarında sürekli sivilce çıkıyor ne yaptıysam fayda etmedi bugün bir doktora gittim bana clindoxly jel sivex losyon nilora sabun ve pirdolin krem yazdı ben henüz hiçbirini kullanmadım ama İnternet'te okuduğum yorumlar beni korkuttu açıkçası ve kuru bir cildim var tahriş yapar mı bu kremler yada iz bırakır mı cevaplarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten yukarda bahsettiğim, sivilceler için kurutucu ilaçlar kullanılıyor. Tahriş yaşamadım hiç bir zaman. Kuruluğu daha çok yaşarsınız cildinizin yapısı gereği, günde 3 defa değilde 5 defa nemlendirici sürerek cildinize takviye yaparsınız. İz kalmadı bende. Yukarda ne görüyorsanız o. Umarım bir an önce iyileşirsiniz, şimdiden geçmiş olsun.

      Sil
  48. Merhaba ben de azitro kullanmaya baslayacagim ve ic organlari bozdugnu soyluyorlar Bu ne kadar dogru

    YanıtlaSil
  49. Merhaba azirto ilk sivilceleri kusturup mu bitiriyor yoksa sadece icten mi kurutuyor

    YanıtlaSil
  50. Merhaba ben cok doktora gittim ama hep ayni ilaclari verdiler ve ise yaramiyor. Isotrexin jeli bide bi hap veriyolar artik gitmek istemiyorum bu yuzde. Ise yaramadigini soyledigim halde yine aynisini yaziyolsr yada jeli degistiriyolar. Benim cildim de sizin gibi gozenek sorunumda var sizin varmiydi ? Cok belirgin degiller ama var. Ve tabi bide akne sorunum. Cildin yagli olmasindan ve sivilceli pldugum icin yuzumde akne ve goxenek olmasinin normal oldugunu soylediler. Bende sizin gittiginiz yollardan gidip kisaca sizin uyguladiginiz tedaviyi uygulasam daha kotu mu olur cildim ? Benim cildimde karma. Ve 17 yasindayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor kontrolü olmadan ilaç kullanmanızı tavsiye etmem. Gözenek sorunum yoktu :)

      Sil
  51. Sivilce, akne ve gozenek sorunum var. Doktorun verdiklerinikullandikca cildim daha kotu oluyor. 17 yasindayim. Cildim karma sizin tedavinizi bende uygulasam kotu olur mu ?

    YanıtlaSil
  52. Bende sizin tedavi yonteminizi kullansam etkili olur mu 16 yasindayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım sana mail üzerinden dönüş yapmıştım sanırım

      Sil
  53. Merhaba, doktorum bana da azitro 500 Mg ilaç yazdı. Aç karnına dedi, ama eczaneden aldığımda tok karnına yazıyordu. Siz nasıl içtiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamıyorum ama muhtemelen tok karına olmalı 😇

      Sil
  54. Merhaba doktor da bana azitro ilacını yazdı acaba yan etkisi oldu mu ve ne kadar fayda gordunuz memnun muydun acaba ? Şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin bir yan etkisi olmadı bana, ne kadar fayda gördüğümü fotoğraflar daha iyi açıklıyor diye düşünüyorum :)

      Sil
    2. Tesekkurler ben de 2 hafta kullanacağım 1 gün arayla umarım fayda gorurum :)

      Sil
  55. Azitro yan etki yapar mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutma etkisi dışında büyütecek bir etkisi olmadı bende.

      Sil
    2. İçinde yazanlardan yola çıkarak sormuştum teşekkürler :)

      Sil
    3. Azitro hassas midelerde çok tehlikeli! Lütfen bunu da yazın Merve Hanım. Kullandıktan sonra ciddi karın mide ağrısı ve ishal yapıyordu bende. 4 hap içtim ve attım ilacı maalesef...

      Sil
  56. Merhaba,doktor bana azitro, imex, clindoxly jel ve bir tane daha jel verdi. eczacı jellerin aynı görevi gördüğünü söyledi doktor niye ikisini verdi anlamadım. bir de imexi nasıl kullanacağım yardımcı olur musunuz? siz sivilceleri artırdığını yazmışsınız umarım bende öyle bir etki yapmaz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki aynı görevde olmasına karşın içerdiği madde değişikliği olabilir ve bir ürün sana iyi gelmezse diğerini deneyip sevebilirsin. İmex konusunda kuzenimin ve benim karşılaştığımız durumu paylaşmıştım yukarda, çok sevenide var. Biraz kullandıktan sonra cildinizin reaksiyonuna göre devam edip etmeyeceğinize karar verirsiniz. Şimdiden geçmiş olsun ^.^

      Sil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  58. Merhaba hangi marka gunes koruyucu kullaniyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczaneden almıştım ama bioderma, la roche gibi bir marka değildi. Şimdi hatırlamıyorum ismini. Spf içeren ürünler kullanıyorum ama ekstra güneş kremi kullanmıyorum. Yaz için alırım ancak henüz hangisi olacağına karar vermedim.

      Sil
  59. Tesekkur ederim. Benimde cildim hassas kizarma oluyor birde minik sivilceler cıkıyor. 2 senedir bu sorunla ugrasiyorum. Sizin cildinize kızarma oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde kızaran bir cildim var temelinde, o yüzden ekstra kızarma oluyormuydu hatırlamıyorum :)

      Sil
  60. Merhaba,ben şuan 15 yaşındayım ve 12 yaşından beri çıkan sivilcelerim bir türlü geçmedi.2-3 gün önce cildiyeye gittim ve bana azitro hap ve acnemix jel yazdı.Onun dışında bende okyanus sabunuyla cildimi temizliyorum.Acaba ne kadar sürede geçirir? Azitro hapı her hafta 3 gün kesintisiz kullanacakmışım.Ayrıca yüzümde izler var ve toz pudra kullanıyorum.Toz pudranın zararı olur mu?

    YanıtlaSil
  61. Merhaba. bana da doktor cindoxly krem ve nadixia krem tetradox da hap vermişti 15 gün sonra gittim azitro 500 mg verdi içinde 3 tane var bunu nasıl kullanmam gerekiyor. 15 gün sonra gel mi dedi yoksa 15 gün boyunca sadece 3 taneyi mi kullancam öyle birşey dedi tam anlamadım şimdi ilacı aldım ama nasıl kullanacam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  62. Arkadaşlar ben de sivilceler den şikayetçiydim ama bir akrabam kolloidal gümüş suyunu önerdi araştırıp kullandim çok etkili ayrıca uzun süre araştırdım en uygun fiyat ve garanti veren tedarikçi www.swkkimya.com tavsiye ederim mutlaka deneyin ;)

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar ben de sivilceler den şikayetçiydim ama bir akrabam kolloidal gümüş suyunu önerdi araştırıp kullandim çok etkili ayrıca uzun süre araştırdım en uygun fiyat ve garanti veren tedarikçi www.swkkimya.com tavsiye ederim mutlaka deneyin ;)

    YanıtlaSil
  64. Merhaba benzamycin kullanmanda sivilce artışı olup sonrasinda mi kurutmaya başlıyo

    YanıtlaSil
  65. sanırım ihtiyacım olan şey bu . son 1 yıldır anlamadığım şekilde sivilcem arttı ve dayanamayıp sıktığım için iz olmaya başladı. birde bunları deneyeceğim

    YanıtlaSil
  66. Bende azitro ve clindoxyl ilaçlarını kullandım baya faydasını görmüştüm.Tabi bırakınca yeniden başladı.Bazen çoğalıyor bazen de azalıyordu tam bir geçmiş durumu yoktu.En çok da dudak üstünde çıkıyor sivilceler canımı çok acıtıyor.En yakın zamanda bu ilaçlara tekrardan başlayacağım.
    Bu arada yüzün gerçekten mükemmel olmuş maşallah diyelim nazar değmesin :):)

    YanıtlaSil
  67. Merhabalar öncelikle son halinize maşallah diyorum :) sivilcelerinden kurtulmus birini görünce kendimmis gibi sevinir hale geldim artık çünkü bu sivilce sorunu okadar moral bozan bişey ki bunu anlatmama gerek yok yaşayan herkes bilir.
    Benim sivilce sorunum lise sonda (bu sene) birden bire başladı ilk zamanlar pek onemsemedim ama zaman geçtikçe arttı eski pürüzsüz yüzümden eser kalmamıştı cevremdekilerinde sürekli sana noldu yüzüne noldu ay vah demelerine psikolojim daha fazla dayanamadı ve bugün doktora gittim doktor bana ilkten tetra kapsul yazicagini söyledi ama sonra azitro yazdı ve bana haftada 3 un peş peşe kullan 4 gün ara ver sonra tekrar kullan 4 hafta boyunca bu şekilde kullandıktan sonra gel dedi yani benim sana sorum azitro hakkında bende bi huy vardır her şeyi ama herseyi interntten bikana kadar araştırır okurum bugün doktordan geldiğimden beri interntte bu ilacı araştırıyorum ve inan senin dışında hiç olumlu bi yorum olumlu bi yazı okumadım okadar moralim bozuldu ki herkes ilk kullandığım anda çok midem bulandı kustum acayip baş agrıtıyo bıraktım sivilcelerime hiç bi etki etmedi dahada arttı geçmedi vesayre vesayre gibi hep olumsuz şeyler yazmislar dir artık bende umudu kesip kullanmama kararı almıştım çünkü cildimin daha da bozulmasını göze alamazdim sonra son bikez daha bakıyım derken sizin yazınızı okudum ve moralim biraz da olsa yerine geldi :) uzun lafın kısası azitro kullandığınız sırada bi yan etkiyle karsilastınızmi ? birde tam olarak nasıl ve ne kadar kullandığınızi söylerseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azitro'nun bende tek olayı cildimi kurutması olmuştu sanırım. Kusma filan yaşamadım. Çok çok ağır bi hapta olmadığını söylemişti doktor rouccatane ile karşılaştırırsak. İçin rahat etmediyse tabiki kullanma, psikoloji bile iyileşme sürecini olumlu-olumsuz etkileyebiliyor. Ben pazartesi içtiysem perşembe/pazar/salı/cuma/pazartesi şekilde döngü halinde içmiştim sanırım. 6 hap oluyor iki haftaya bir kutu düşüyor. Doktorlarda buna göre 3 gün iç 4 gün içme yada iki günde bir iç vs diyebiliyorlar. Amaç dediğim gibi 6 hapı iki haftalık sürece yaymak. Senin içine hangi günlerde içmek yatarsa o şekilde yapabilirsin.

      Sil
  68. Clinigue nemlendiriciyi nerden ve ne kadara aldın baktım cok pahalı :(

    YanıtlaSil
  69. Sitesinden 60 gibi bi fiyata almıştım.

    YanıtlaSil
  70. Merhaba,
    ben 20 yaşındayım, yüzümde ama yüzümden ziyade sırtımda sivilceler ve izler var. Doktora gittim şimdi yaz olduğu için azomax verdi (azitroya çok benzer aynı gibi bir ilaç) ama bu ilaç kalıcı etki sağlamaz sivilceler sonra yenideb çıkar dedi. o yüzden eylül gibi roaccattone kullanmaya başlarız dedi. verdiği kremlerle birlikte alınca azomax çok pahalıya geldi ama henüz kullanmadım çünkü kararsızım. bu ilaçların hepsi karaciğere ciddi zararlar veriyor ve doktor zaten benim yaşımda artık roaccattoneun şart olduğunu söylüyor. eğer başka ilaç kesin çözüm sunmayacaksa azomaxla vücuduma zarar vermeli miyim? ama doktorumun aksine sizin gibi bu ilaçlarla da istediği cilde kavuştuğunu söyleyenler de var. biraz karışık anlat mış olabilirim:) ama ne yapmalıyım sizce? ilaçların ikisini de kullanmalı mıyım yoksa bunları almama rağmen kullanmayıp kışı mı beklemeliyim?

    YanıtlaSil
  71. Doktor çok önemli tabiki

    YanıtlaSil
  72. Merhabalar öncelikle geçmiş olsun ve yüzünüz harika görünüyor. Bende geçen hafta çarşamba günü doktora gitmiştim ve bana azitro 500mg ve acnemix krem ve Vichy normaderm yeşil renkli yüz temizleme jeli verdi azitroyu 3 gün içip 4 gün içmiyorum ve 4 kutu yazdı jeli ise sabah akşam olmak üzere yüzümü yıkıyorum ve akşam yıkadıktan sonra yatarken kremi sürüp yatıyorum bakalım inşallah işe yarar 1 ay sonra tekrar kontrole gidecem

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar öncelikle geçmiş olsun ve yüzünüz harika görünüyor. Bende geçen hafta çarşamba günü doktora gitmiştim ve bana azitro 500mg ve acnemix krem ve Vichy normaderm yeşil renkli yüz temizleme jeli verdi azitroyu 3 gün içip 4 gün içmiyorum ve 4 kutu yazdı jeli ise sabah akşam olmak üzere yüzümü yıkıyorum ve akşam yıkadıktan sonra yatarken kremi sürüp yatıyorum bakalım inşallah işe yarar 1 ay sonra tekrar kontrole gidecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden geçmiş olsun, ilaçlarınızı düzenli kullanın ve umarım en kısa zamanda dilediğiniz cilde kavuşun 🙏🏼

      Sil
  74. Sivilcelerin dışında en son paylaştığın fotoğrafta yüzünde bb krem tarzı bişey varmı nasıl o kadar beyaz ve pürüzsüz yapabildin özel kulladığın bir maske varmıydı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengim zaten açıktı ve bronzluğu sevmediğim için güneşe çıkmam. Lorealin ürünlerin kattığı bir aydınlık ve aynı zamanda yaz aylarının verdiği güzellik diyelim.

      Sil
    2. Göz altı kapatıcısı harici ten ürünü yok.

      Sil
  75. Merhaba yazınızı okudum çok güzel anlatmışsınız ama benim biraz kafam karıştı kısacası sivilcelerden kurtulmak için kullanılacak malzemeleri pek sırasına koyamadım bana bu malzemeleri sırasıyla yazabilir misiniz ( bu sırada cildiniz harika maşallah bana da sivilcelerle ilgili tavsiye verir misiniz ?)����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, doktor olmadığım için kesin bunları kullanın işinize yarar demiyorum hatta daha kötüde olabilir. Öncelikle doktorunuza danışın, hamgi ilaçları hangi sırayla kullanmanız gerektiği konusunda sizi bilgilendirecektir.

      Sil
  76. Merhaba aşağıdaki videoyu sivilce izlerinden kurtulmak için TCA'nın mucizesi olarak paylaşmak istedim..
    https://www.youtube.com/watch?v=DpgT9fa2_PU

    YanıtlaSil
  77. Sivilce problemlerinde bir gecede etkili çözüm..
    http://www.xticaret.com/xticaret/?2067_98990_=&ref=acnemx

    YanıtlaSil
  78. benzamicyn, imex, clindoxyl, hepsini ve dahasını doktor kontrolunde ben de kullandım ama bu süreçte sivilcelerle oynamamak da gerekiyor tabi, ben onu yapamadım. dolayısıyla da bir geçti bir çoğaldı... en sonunda hacamat yaptırdım en etkili yöntem o oldu :) ciddi bir azalma oldu gerçekten de, sivlcelerimle oynasam bile bir kızarıklık, yayılma olmadı. bana yarayan yöntem ilaçlar değil sanırım.
    4 yıl demişsin, artık kronikleşmiş, benim de öyle. Kronikleşince geçmesi daha zor oluyormuş ama sende çok güzel etki etmiş. Maşallah, pürüzsüz, lekesiz olmuş yüzün hiç makyaj olmamasına rağmen. darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayalindeki cilde kavusursun, sevgiler 🙈

      Sil
  79. Merhaba bana da doktor azitroya eş değer olan nidazol u verdi. Ancak ara vermeden 10 gün kullanıyorum. Bir gün içip 2 gün bekle sonra iç falan demedi neden acaba şu an kafama takıldı 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorlar arası uygulama farklılıkları oluyordur belki 🤗

      Sil
    2. Teşekkür ederim 😊 Bir de tedaviniz ne kadar sürdü antibiyotiği sürekli kullandınız mı ?

      Sil
    3. İki kutu kullandım bir bucuk ayda bitti tedavim.

      Sil
  80. Merhaba oncelikle cildiniz muhtesem gorunuyor.. Benim de yuzumde kirmizi sivilce izlerim var maalesef. Doktor losyon salisilik asit ve azelderm krem verdi ama su an icin ise yaramis degiller.. Sizin kirmizi sivilce lekeleriniz nasil gecti ve gecmesi ne kadar zamani buldu? Doktor omur boyu bu lekeler yuzunde kalmaz dedi ama nezaman iyilesir onu da soylemedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cay ağacı yağını kullanmanızı siddetle tavsiye ediyorum yıllardır geciremedigım sivilcelerime cozum buldum herkese faydasi olsun istiyorum insallah sizinde yuzunuze faydali olur

      Sil
  81. Merhaba öncelikle cildiniz güzel çok güzel bende clindoksin kullanıyorum ama yanında sizin ki gibi birşey vermedi doktor 1 ay oldu çok yüzümde degisiklik olmadı yarın da kontrolüm var umarım sizinki gibi geçer

    YanıtlaSil
  82. Merhaba beni bana anlatmissiniz Gectigin sureclerden bende gectim suan 23 yasindayim 17 yasimdan beri basi evrelerde artisla bu problemi yasiyorum ve aynaya bakarken mutsuz olmama sebep oluyor yorumlari hepsini okudum ve kullanmadigim tek i ilac kalmamis dirayetim oyuzden azaldi iyebilirim benimse tek sorunum tedaviyi yarim birakma hafif duzelme olunca saliyorum kendimi bu defa kararliyim dokturum bugun azitro kullanmami onerdi insallah iyi sonuc alirim zira artik yoruldum aksi bi durum gelisirse sivilcelerimle yasamaya alismam gerekicek bu arada yuzunuzdeki degisimbana ister istemez asim veriyo ins ayni sonufu alirim

    YanıtlaSil
  83. Merhaba iyi günler yazın yapılan bikaç maske ve üstüne bi ağda dan sonra yüzümün ten rengi değişti parlak beyaz bi renk aldı doğal yağlar gitti nemllilik zaten yok çok küçük lekeler çıktı sanki mineaderm kremi kullandım geçirmedi acaba ne yapmam lazım eski ten rengim nasıl gelir parlaklık nasıl gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmetcim merhaba, ilgili bir cilt uzmanına görünmemde fayda var. Benim tavsiye vermem uygun değil vasfım yok, bu yazıda kendi tecrübelerimden bahsettim lakin senin ağayrı bir problemin var ben aana kafadan birşeyler söylesem faydadan çok zararı olur. Doktora görün muhakkak.

      Sil
  84. Bana göre en etkili ve kesin çözüm roaccutane diye bir sivilce ilacı var.Ben 3 ay kullandım cildi tertemiz yaptı.Amma velakin yan etkileri çok oluyor.İlk başta olan sivilcelerin üstüne tekrardan sivilce çıkartıyor.Deri altında ne kadar varsa hepsini meydana çıkartıyor.İlk haftalar böyle geçiyor.Sonradan sonraya etkisini göstermeye başlıyor.Cildi aşırı derece de kurutuyor.Cildinizin her bir tarafı pürüzlü bir şekilde oluyor.Ama iyi bir tarafı oluyor o da şu;cildiniz yağlanmıyor.Tavsiyem bu ilacı son çare olarak kullanınız.

    YanıtlaSil
  85. Sivilce izleri geçmez diyolar geçer dimi en azından azalır de lutfen

    YanıtlaSil