15 Mart 2015 Pazar

Bebak Makyaj Temizleme Pamukları

Bebak-Makyaj-Temizleme-Pamukları

Herkese Merhabalar!
Pamuğun neresi yorumlanır ki dediğinizi duyar gibiyim. Aslında bu yazımda kullandığım tüm makyaj temizleme pamuklarının karşılaştırmasını yapacaktım sonra çok üşendim. Geçenlerde dolanırken Babak'ın makyaj temizleme pamukları olduğunu gördüm, aldım iki tanesini 6 lira gibi bir fiyata. İçinde 80 adet pamuk var. Birini bitirdim, bu ikincisi. Yalnız bu pamuklarda benim anlam veremediğim bir olay var,  sizle de paylaşmak istedim.

İlk bitirdiğim pakette ki pamuklar, paketin içerisinden çıkarırken ikiye ayrılıyordu. En nefret ettiğim şeyde bu sanırım benim pamuklarda. Niye ayrılırlar ki :) işte dedim kendi kendime 'Bir daha Bebak makyaj temizleme pamuğu almıyoruz, Merve'cim.' sonra ikinci pakete geçince bunda ki pamukların ayrılmadığını gördüm. Sorun bende mi yani? İşte böyle, onun haricinde yumuşak, yüzü-gözü çizmeyen pamuklar.

Ben iyisi mi A101 pamuklarına geri döneyim. Böyle maceralar neyime? :)

Okuduğunuz için teşekkürler efenim, sağlıcakla kalın!


5 yorum :

  1. Heh, benim gibi A101 pamuğu seven biri çıktı sonunda :)

    YanıtlaSil
  2. :)) merhaba cnm ahahaha süper bir post bence niye çokta güzel yorumlanır bence en önemli unsur makyaj temizleme pamukları :) bu arada takibimdesin bende bloğuma beklerim sevgiyle kall!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogunu ziyaret ediyorum hemencecikkk :*

      Sil
  3. Bebak ın pamuğu olduğunu bilmiyordum da :) a101 den geçen gün aldım ama kısmet olmadı kardeşim aldı gitti :D madem seviyorsun gidip bir daha alım deneyeyim bari =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis, Watson's olmayınca A101 pamuklarına kaldım. Oldukça iyiler hemde ulaşımı kolay :P

      Sil