11 Haziran 2015 Perşembe

Büyük Alışveriş(Avon,Catrice,Nars, John Frieda vs)

Merhaba arkadaşlar. Yazılarım arasında aralık arttıkça bende haliyle aldığım ürünleri de sizinle paylaşamadım. Bu yüzen bu yazımda sizlere geçtiğimiz aydan bu yana aldığım ürünleri paylaşmak istedim. Öncelikle alışverişimin göz bebeğinden bahsetmek istiyorum. Nars ürünlerine ulaşım çok zor, kendi adıma konuşuyorum. Uzun zamandır iyi bir bronzer istiyordum. Nars Laguna ve Benefit Hoola bronzer arasında gidip gelirken; instagramda @Makeupikinciel sayfası ile karşılaştım. Bu sayfa ve tatlı sahibi sayesinde sonunda aldım. Kargosu vs toplam bana 120 liraya gelmiş oldu.

Almanya'ya arkadaşımın annesi iş için gitmişti. Bende merak ettiğim ve önerilen bir kaç ürünü sipariş etmiştim. Aşağıda ki ürünlerinde bir kısmını Watsondan aldım.


Yurt dışından alınanlar hariç fiyatları aşağı yukarı şöyleydi;
  1. Pure Beauty Peeling 20 tl
  2. Alterra Serum 10 tl
  3. Note ojeler 2 tl

Avon'dan gözüme çarpan iki üç parçayı sipariş etmiştim.
  1. Avon Süpershock siyah göz kalemi 10 tl
  2. Avon Onduty Deodrant 5 tl
  3. Avon Senses Partiküllü Duş  Jeli 5 tl


Migros geçtiğimiz ay %50 indirim yapmıştı. Ordan da bu ürünleri aldım. Fiyatları hatırlamıyorum.


Bunları da dün aldım. Gözüm doymuyor :)
  1. John Frieda Saç Açıcı Sprey watsonsa yeni gelmiş. Denemek için sabırsızlanıyorum.
  2. Le Petit Marseillais Beyaz Şeftali ve Nektarinli Duş Jeli
  3. Rivalde Loop Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici
  4. Alterra Yüz Yıkama Köpüğü
  5. Beauty Basic Yüz Temizleme Süngerleri


Son olarak instagram arkadaşlarımdan Yağmur'un hediyeleri. Hepsine bayıldığımı söylesem abartmış olmam. Artık benimde Benefit They Are Real Maskaram var.

Benim aldıklarım bu şekilde, daha eklemeyi unuttuğum ürünlerde var. Yenileri eklenince onları da başka bir postta gösteririm. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum.





8 yorum :

  1. Alterra yuz yikama kopugunun ayrintili yorumlarini cok cok merak ediyorum gercekten! Bloguma bi goz atarsan cok sevinirim ayni zamanda devam eden bir cekilisim var seni blogumda gormek beni cok sevindirir veee aldiklarini gule gule kullan bayildim!

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Derin,
    fazla ürün paylşımı yapamıyorum ancak senin için yazmaya çalışırım.
    Bloguna da geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben RDL'nin göz makyaj temizleyicisini çok yağlı bulmuştum. Alterra'nın yüz köpüğünü çok merak ettim. Ayrıntıları bekliyorum. :)
    Catrice markasını ben de çoook merak ediyorum, ben de deneyebileceğim umarım. ^^
    Hepsi hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan canım çok cici şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  5. Busrakkus ben çift fazlılardan Yves Rocher kullandım sadece daha önce. İkisinin yağ oranları çok benziyor. Normalde Garnier'in makyaj temizleme suyuyla temizlerim cildimi ama Benefit'in maskarası için aldım. Bende pek sevmem çift fazlı göz makyaj temizleyicilerini. Çok teşekkür ederim. İnşallah gireceğim yazılarını..

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım. :)

    YanıtlaSil