26 Ekim 2014 Pazar

İzledim - İncir Reçeli 2

Merhaba arkadaşlar.
Evet uzun zamanın ardından sinemada bir film izledim.
Filme nerden nasıl başlasam, neler söylesem bilemiyorum şu an ama önce gelin bir hep beraber filmin kapak resmine bakalım.


Filme kalabalık bir şekilde gittik ilk filminde ki duygusal yoğunluğu bu filmden de beklemiştim ama yine de çok yüksek değildi beklentilerim.

Metin, ah metin vah metin! Duygunun yokluğunda kendini iyice salmış, önce barlarda şarkı söyleyip sonrasında evinin yolunu bulamayacak kadar sarhoş olan Metin.
Barmen Gizem senin yaralarına merhem olabilecek mi? Duyguyu unutmanı ve hayatına devam etmeni sağlayabilecek mi? Peki ya Gizem'in yaraları?

Bu soruların cevabını merak ediyorsanız; filmi izleyin.

Filmde en çok sevdiğim ince bir şekilde filme işlenmiş anlamlı cümlelerdi.
Filmde ağlamadım, bir şeyi eksik buldum ama ne bilmiyorum.
Buna rağmen izleyin diyorum!











2 yorum :

  1. Ahh İncir Reçeli ah ilk filmi beni benden almıştı ikinciye gitmek nasip olmadı lütfen biri benle gelsin şu filme :))

    YanıtlaSil