13 Mayıs 2020 Çarşamba

Pixi Glow Tonik İncelemesi

Herkese selam, her bloga dönüşümde bu sefer kalıcı olacak diye kendime söz versem de tutamıyorum. O yüzden akışına bıraktım. Corana dolayısı ile tekrar birkaç favori ürünümü buraya girmeye karar verdim. Hep makyaj malzemelerinden ilerliyoruz madem bugün bir farklılık yapalım ve cilt bakımı üzerine bıdı bıdı edelim. Ortalama üç seyahat boy ve bir tam boyunu bitirdiğim gerçekten 'Favorim' olan Pixi Glow Tonik inceleme yazımıza başlayabiliriz!


Öncelikle Pixi Glow Tonik'in içerik listesine bir göz atalım; cilt bakımında içerik listesinde sıralama en fazla kullanılan içerikten en az kullanılana doğru yapılır. Bu yüzden ilk sıradaki bileşenler bizim için hem önemli hem de daha etkili. Ben bu ürünün etken bileşenlerini sizin için araştırdım, nelere iyi geldiğini okuyabilirsiniz. Eğer bu kısım ilginizi çekmiyorsa diğer alt başlıklarda ürünün kullanımı ve cildime olan etkilerini anlattım, burayı geçip onlara göz atabilirsiniz.


Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Glycolic Acid, Ammonium Glycolate, Glycerin, Butylene Glycol, Hexylene Glycol, Fructose, Glucose, Sucrose, Urea, Dextrin, Alanine, Glutamic Acid, Aspartic Acid, Hexyl Nicotinate, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Biotin, Polysorbate 20, Fragrance.

Aloe Barbadensis Leaf Juice:  Bildiğimiz Aloevera jeli, özü, suyu siz ne derseniz artık. Özellikle cilt bakım ürünlerinde sıkça rastladığımız bir içerik.Vücudumuz için gerekli olan 22 amino asitten 20 tanesialoe vera'da bulunmaktadır. Bu aminoasitlerden 7 si, vücudun üretemediği,diyet yolu ile temin edilen 8 adet aminoasit grubundandır. Antrakinon grubundan anti-bakteriyel, aneljezik, anti-fungal, anti-viral olan Aloin ve Emodin içerir. İçeriğindeki saponisler bakteri, mikrop, mantar ve pamukçuğa karşı kuvvetli bir anti-septiktir. Yanıkların ve yaraların hızlı iyileşmesini sağlar. Kaşıntılara iyi gelir, sivilcelere sebep olan propionibacterium acnes bakterisini öldürür.
 
 Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Extract: Cadı fındığı ektresi olarak geçen bu içeriğin nemlendirici, sıkılaştırıcı, güçlendirici, yaşlanma karşıtı, antioksidan, sebum dengeleyici, kızarıklık karşıtı, akne karşıtı bakım özelliği gibi cilde birçok faydası bulunmakta ve cilt bakımı içeriklerinde sıkça rastlanmaktadır.
 

Glycolic Acid:  sağlıklı bir cilt elde etmek için kullanabileceğiniz en etkili kimyasal eksfoliyan maddelerinden biridir.Özellikle olgun, güneşten zarar görmüş, leke eğilimli veya yağlı bir cildiniz varsa, glikolik asit harikalar yaratır, ayrıca tüm cilt tipleri için kullanımı uygundur.Ölü hücreleri ve cildin yüzeyindeki saflığı bozan noktaları çözme konusundaki inanılmaz kabiliyeti sayesinde, hücre yenilenmesini arttırmaya yardımcı olur; böylece cilt daha parlak, daha taze ve daha aydınlık görünür.  Yüzey kirini ortadan kaldırır ve diğer tüm ürünlerin cilde daha iyi ve daha kolay emilimini destekler. 

 (Horse Chestnut) Seed Extract: Rosacea ve cilt kızarıklığına iyi gelen, yatıştırıcı bir bileşen
 
Glycerin: nem için kullanılan bir bileşendir.

Fructose, Glucose, Sucrose: Bunlar bildiğimiz doğal şekerler, cilt mikroflorasının dengelenmesine yardımcı olabileceğine dair ön çalışmalar yapılmış, çok fazla türkçe içerik bulamadım bununla alakalı.

 

PIXI GLOW TONİK KULANIMI VE ETKİLERİ 

Pixi Glow toniği ben cilt temizleme rutinimden hemen sonra nemlendiriciden hemen önce uyguluyorum. Klasik tonik kullanımı gibi. Önceki şişelerimi hep pamuğa dökerek kullandım ancak bu şekilde ürünü çok hızlı bitiriyorsunuz o yüzden aldığım son tam boy şişeyi elime dökerek esans uygular şekilde yüzüme tamponlayarak uyguluyorum. Bu sayede küçük boyunu bile alsanız size 3-4 ay gidecektir, söylediğim yöntemle kullanılırsa.

Peki bu Pixi Glow Tonik ne işe yarar derseniz?  Ben kendi anladığım şekliyle size aktarmaya çalışayım. Kimyasal Eksfoliyanlar, peeling etkisini en üst seviyede gösteren , serbest esit değeri (Fav) olarak adlandırılan bir şeye sahiptir. Bu soyma etkisini tam göstermesi için yani ph değeri 2 nin altında olduğunda tüm asitler serbestir. Bu sayı yükseldikçe soyma etkisi azalır ama halabu konuda etkilidir. Pixi tonikte ise ph 4-5 aralığında olduğu için ciltte nazikçe soyma işlemi yapar. bu sayı 7 lere geldiğinde ise işe yaramaz hale geliyor. Bu soyma işleminin cilde kattığı benim gördüğüm yararı ise birincisi 'CİLT RENGİNDE EŞİTLİK' ikincisi 'CİLT PARLAKLIĞINDA ARTIŞ' üçüncüsü ise 'CİLT YÜZEYİNDE OLUŞAN PÜTÜRLEŞMELERİN İYİLEŞMESİ' . Ortalama 15 günlük kullanım sonrası ben cildimde bu şekilde olumlu etkilerini gözlemliyorum, her defasında elimin gittiği bir cilt bakım ürünüm, demirbaş diyebiliriz. 

Yapısı su gibi, hafif doğal bir kokusu var. cilde uyguladığınızda hızlıca emilen bi ürün.

Pixi Glow Tonik kullanırken şunlara dikkat etmelisiniz;
-Bu şekilde Aha içeren ürünleri kullanırken mutlaka güneş kremi kullanmalısınız.
-Gündüz cilt bakımına değil gece cilt bakımına dahil etmelisiniz
-Yaz aylarında kullanımı çok önerilmiyor, güneş ışınları çok dik açıyla geldiği için lekelenmelere sebep olabilir. Sonbahar-kış aylarında daha rahat kullanırsınız. 



Fiyatına gelirsek ben en son şişemi sanırım yurtdışından bir arkadaştan 200 e aldım. Türkiye de Sephorada seyahat boy(100ml) olanı ise 150 tl. Eğer zam gelmezse bu fiyattan da yine alabilirim Türkiye'den.

Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir. İçerikler konusunda henüz yeni yeni birşeyler öğreniyorum, yukarı da eksik bir bilgilendirmem olmuşsa, anlıyorsanız yorum bırakabilirsiniz :) güzel kalın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder