20 Haziran 2017 Salı

LR Kaş ve Kirpik Besleyici Serum

Merhaba güzel blog ailem!
Bugün sizlere geçtiğimiz aylarda deneyimlemiş olduğum kirpik ve kaş bakımında kullanılan, oldukça pahalı olan bir üründen bahsetmek istiyorum.

LR Deluxe Activating Lash Serum yorumlarımı bu yazıda bulabilirsiniz.

Kaşlarım ve kirpiklerim sanırım son dönemde en çok soru aldığım alan. Aslında çok manyak uzun, gür kirpiklerim ve kusursuz kaşlarım olduğunu söyleyemem ama sanırım doğallıkları ilgi çekiyor.  LR Deluxe Lash Serum benim sürekli instagramda denk geldiğim ancak uygulama görsellerine güvenemediğim bir üründü. Çünkü sürekli temsilciler ve alt temsilcilerin ürün deneyimlerine yer veriliyor ve bloglarda Lr markasına ait ürün yazıları bulmak oldukça zor, hatta son araştırdığım dönemde çok sınırlıydı. Kısır döngü gibi linkler ve paylaşımlar birbirini takip ediyor ama hepsi aynı kişi elinden çıkmış gibi duruyordu. O yüzden LR Deluxe serisi Activating Lash serum hakkında yazacağım bu yazının faydalı olacağını düşünmekteyim.


 LR Deluxe serisi Activating Lash kaş ve kirpik besleyici serum 5,5 ml olarak siyah bir ambalajla geliyor. İçinde eyeliner fırçasına benzer bir fırça var, ürün rengi şeffaf. Kaş kirpik serumunundan tam etkiyi alabilmek için sabah-akşam düzenli olarak kullanmak gerekiyor. Eğer düzenli kullanırsanız 6 hafta gibi bir sürede %35 e kadar kirpiklerde uzama vaadediyor. Buna da şu şekilde yapıyor. LR kirpik serumu içeriğindeki kırmızı yonca ekstresi sayesinde kirpik dökülmesini engelliyor. Kirpiklerim zaten çok dökülmüyor gibi düşünebilirsiniz ama zamanla ve döngü halinde kirpiklerimiz sürekli dökülür ve yenilenir. Dökülmesi gereken kirpikleri gerekenden fazla zamanda yerinde tuttuğu ve o kirpikleri beslediği için bu uzamayı sağlayabildiğini düşünüyorum.


Yukarıda açıklamış olduğum şeyden yola çıkarsakta şöyle bir sonuç çıkıyor. Elde edeceğiniz uzama kalıcı olmayacak. Ürünü bıraktığınızda veya kullanmaya devam etmediğinizde aynı döngü işleyecek, kirpikleriniz dökülecek ve yerine yenileri gelecek. Yani eski kirpik uzunluğunuza geri dönmüş olacaksınız. O yüzden bir kere kullanacağım, kirpiklerim uzayacak ve hep öyle kalacak diye düşünürseniz, yanılırsınız.

LR kirpik serumunun ben kullanım sıklığına dikkat etmediğim için yalnızca bir kez gece yatmadan önce kullandım. Kirpiklere uyguladığımda diplerde hafif yanma hissediyorum. Çok acıtan bişi değil ama ufak bir detay. Kirpikleri sertleştirmiyor, su uygulamışsınız gibi oluyor. O yüzden üstüne göz makyajınızı yapabilir yada gün içinde tazeleyebilirsiniz. Lr kirpik serumunun bir  aylık kullanım  sonuçlarını, aşağıya ekliyorum.


Açıları iyi denk getirmeye çalıştım. Mükemmel etki bekleyebileceğiniz bir kirpik serumu değil ama vaadettiklerini gerçekleştiriyor. Ben severek kullandım. Kirpiklerimde var olan uzama rimel sürüldüğünde daha belirgindi ve farkedenler oldu!

LR Kaş ve Kirpik Besleyici Serum'un fiyatı biraz pahalı, kullanan biri olarak benim içinde çok hızlı gözden çıkarabileceğim bir miktar değil açıkçası ama güzellik uğruna ne paralar vermiyoruz değil mi? 90-100tl civarında olan Lr kirpik bakım serumunu üye olup daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Bu ürünü instagram üzerinden @lrperihandede hesabından temin edebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..




6 yorum :

  1. oldukça pahallı ama etkileri güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı yüksek ama işe yarıyorsa aslında lazım, kaş ve kirpik bakımı benim en çok önemsediğim şeylerden biri, doğal yağlar haricinde böyle bir ürün kullanmıyorum ama rimel seçerken ya da rimeli çıkarırken çok dikkat ediyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Benim kaşımda arada bir sıra döküldü ve küstü,yıllardır o sıra boş. Bu serum o sıranın dolmasına faydalı olur mu?

    YanıtlaSil