30 Ocak 2015 Cuma

♥Favori İkilim♥ - Loreal Skin Perfection Nemlendirici ve Serum Yorumlarım

Herkese merhabalar!

Bugün sizlere benim cilt bakım ürünleri içerisinde fazlasıyla memnun kaldığım Loreal Skin Perfection Serum ve Nemlendirici'sinden bahsedeceğim. Bu ürünlerden ilk olarak ablamın(MorHastası) tavsiyesi üzerine serumunu almayı düşünmüştüm o da bana nemlendiricisiyle birlikte göndermişti. Clinique'de biraz hayal kırıklığı yaşamıştım ve Loreal Skin Perfection serisindende fazla umudum yoktu açıkçası. Bu ürünleri kullandığım dönemde sivilce tedavisi görüyordum. Ürünleri kullandığım bu dönem ve sonrasında etkilerini görmek isterseniz; şurdaki yazımı okuyabilirsiniz.

Loreal-Skin-Perfection-Serisi-nemlendirici-ve-serum-yorumu

Öncelikle cilt tipimden bahsedecek olursam, karma bir cildim var. Çene-burun-alın bölgem yağlı ve biraz da gözenekli. Yağlı olmasından kaynaklı sivilce problemi ile uğraşıyordum, komedonlar da cabası. Cildim kolay kolay alerjik reaksiyon vermez, hassas değilim.

Bu seri 20-30 yaş için üretilmiş. Loreal Skin Perfection serisinin iddiaları şöyle;
  • Anında cilt ipeksi bir his kazanır.
  • Bir hafta içinde gözenekler sıkılaşır.
  • Bir ay içerisinde, cilt tonu mükemmel şekilde eşitlenir.
Loreal Skin Perfection Nemlendirici : Nemlendirici normal nemlendirici kremlerin yoğunluğunda , rengi biraz pembemsi. İçeriğinde Perline-P adlı madde sayesinde cildi düzeltmek ve onarmak gibi bir etkisi varmış. Yüzüme kremi sürdüğümde normal nemlendiricilerden bir tık daha tok geldi nemlendirmesi. Hızlı emilimi ve o an yüze verdiği ipeksi his insanın gerçekten hoşuna gidiyor. Güneş korumasına önem verenler içinde belirteyim içerisinde SPF yok. Nemlendiricisini her gün kullanmadım. Aralıklarla kullansam da bitirdim.

Loreal Skin Perfection Serum : Akışkan beyaz yapısı var. İçeriğinde ki maddelerden dolayı bu üründe pürüzsüz bir bitiş sağlıyor. İlk zamanlar akşamları yatarken daha sonraları sabahları makyajdan önce de cildime kullanmaya başladım. Makyaj altına güzel bir cilt hazırlaması nedeniyle ürünü çok hızlı kullandım, yedim diyebilirim.

Loreal Skin Perfection Serum ve Nemlendiricisinin Cildimde ki Etkileri

Loreal Skin Perfection serum ve nemlendiricisini kullanmadan önceki ilk ve en büyük korkum ; var olan sivilce problemimi daha da arttırması yönündeydi. Korkarak kullanmaya başladım hatta ilk zamanlarda diğer nemlendiricim ile değişimli olarak kullandım. Son baktım cildimde gerçekten sivilce çıkarmadı bende bu sefer serum ve nemlendirisini tek başına kullanmaya başladım. Sivilce tedavisi gördüğümden bahsetmiştim. Daha lise zamanlarımdan kalmış sivilce lekelerim vardı. Cildim makyaj ve diğer etkenlerle birlikte deforme olmuştu. Ürünleri kullanmamın üzerinden yaklaşık bir ay geçtikten sonra (aynı zamanda sivilce tedavimin de bitişi) cildimin gerçekten sağlıklı göründüğünü, bırakın sivilceyi tek bir iz bile kalmadığını söylesem abartmış olmam. Öyle ki fondötensiz dışarı çıkmayan ben o zamandan bu yana günlük makyajlarımda fondöten kullanmıyorum. Yüzümde bıraktığı aydınlık ve eşitlenmiş cilt görüntüsü, ürünlerin bıraktığı ipeksi his nasıl anlatayım size bilmiyorum ama gerçekten memnun kaldım.

Loreal-Skin-Perfection-Serisinin-Cilde-Etkileri

Yukarda ürünleri kullandıktan sonra ki temiz cildimi görüyorsunuz. Yer yer var olan kızarıklıklarımın bile hafiflediğini görmek nasıl mutluluk verici.. Gözenekler konusunda ise o zamanlar dikkat etmemiştim ama sanırım gözeneklerimi de sıklaştırmıştı ürünler. Sonrasında indirim dönemine denk getiremediğim ve bulunduğum şehirde kozmetik adına pek seçeneğim olmadığı için tekrar alamamıştım, başka bir ürüne geçtim. O ürünü kullandıktan sonra belki beslenme şeklim, hava şartları, kullandığım diğer ürünlerde etkietmiş olabilir tabi ama gözeneklerim daha belirginleşmiş, aynaya baktığımda dikkatimi çekecek boyutta şu an. 

'Favori İkilim' olarak başlık attım ancak benim bu iki üründen en sevdiğim serumu oldu. Tekrar alacağım mutlaka. Bende ki etkileri bu şekildeydi.

Son olarak eklemek istediğim bir şey var. Ben Loreal Skin Perfection serisinin nemlendirici ve serumunu düzenli olarak ve severek kullandım. Size de tavsiye edebilirim ancak bu ürünü kullanıp sivilce problemi yaşayan hatta nefret ettiklerini söyleyen insanlar, yazan arkadaşlarımız var. O yüzden ürünün içerisinde bulunan bir madde cildinize iyi gelmeyebilir ya da tam aksine aşıkta olabilirsiniz. Bu yüzden ürünleri kullanırken, mucize beklememenizi ve herkesin cildinin farklı olduğunu unutmamanızı isterim.

Başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın!







36 yorum :

  1. Paylaşım için teşekkürler deneyeceğim ben de yazdım listeye :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu seriyi kullanıyorum ve memnunum. Yalnız, makyaj altına henüz serumu denemedim. Mutlaka deneceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj altında aiyi iş görüyor. Benim cildimle olan uyumunu seviiyorum. Umarım sende seversin :)

      Sil
  3. merhaba bende zoretanin kullanıyorum bu loreal ürünlerini kullansam bi sorun olurmu acaba ? ya bi de bu cok kullanılan bir ürünmü cildimiz alışınca üretimden falan kalmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanılan bir ürün, sorun olur mu olmaz mı orası için kesin birşy söyleyemem malesef. Herkesin cilt tipi ve göstereceği tepki farklı olduğundan ne desem yalan olur. Ben bende ki etkilerini yazdım, sizinde deneyip görmeniz gerek :)

      Sil
  4. Merhaba 24 yaşındayım bu seriye geçtiğimiz ay başladım daha önce bb keremi kullanıyordum fakat serumdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum sivilcelenme yaptı acaba cildim yeni tanıştığı için mi böyle yaptı yoksa kullanmayı kesmelimiyim hiçbir fikrim yok :(( sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kullanıcılar sivilce sorunundan bahsetmişler. Cildinin ürünlere anlık tepkisi mi, yoksa gerçekten kullanmayı kesmeli misin? Kesin birşey söyleyemem ama bir 10-15 gün kullanma, bırak. Cildin düzeldiğinde tekrardan dene. Eğer aynı şikayetin devam ediyorsa, senin cildinle uyumlu değildir.

      Sil
  5. Merhaba 24 yaşındayım bu seriye geçtiğimiz ay başladım daha önce bb keremi kullanıyordum fakat serumdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum sivilcelenme yaptı acaba cildim yeni tanıştığı için mi böyle yaptı yoksa kullanmayı kesmelimiyim hiçbir fikrim yok :(( sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  6. Evet bazen öyle gözümüze sokuyorlar yada reklemı yapılıyor ki benimde beklentim yüksek oluyor. Bu üründe öyle değildi ama biraz da denk geldi almam, oldukça mamnun kaldım. Memnun olmayan, sivilce sorunu yaşayan da çokmuş o tarafta olmadığıma seviniyorum :) Faydalı bulduysan yazımı ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben 18 yaşındayım, kremin 20li 30lu yaşlar için uygun olduğu söyleniyor.Kullanırsam bir problem olur mu sizce ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. En son yorum yapan arkadaşım yanlışlıkla yorumunu sildim. Eğer bloguma girip okursan 18 yaşında olduğunu bu ürünün 20-30 yaş aralığına hitap ettiğini, kullanmadanda bir sakınca olup olmadığını sormuştun. Ürünü rahat rahat kullanabilirsin. Yaş konusunda bi sıkıntı olmaz. Ürüne başladığıb zaman deneme sürecinde sivilce konusuna dikkat et yeter (: kaş yapalım derken göz çıkarmayalım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Yazınız çok aydınlatıcı olmuş, ben de sizin yazınızdan sonra www.avantajkozmetik.com diye bir siteden satın aldım, dediğiniz gibi mucize beklemiyordum ancak gerçekten çok işe yaradı :) Uygun fiyatlı bir ürün üstelik. Pahalılarda istediğimi bulamamışken yazınız bana ışık oldu:) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  10. Memnun kalmanıza sevindim :) umarım bu şekilde devam eder.

    YanıtlaSil
  11. Bende serum ve kremini kullaniyorum.mucizevi bir set oyle memnunumki dolabimda yedekleri bile var :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu bir işaret bana 😀 serumunu mu alsam diye düşünüyorum hazır kışda kapıdayken.

      Sil
  12. serumunu kullandım ancak serinin nemlendiricisiyle değil avon anew hydro advance karma ciltler için nemlendiricisi ile birlikte fakat yüzümden pütür pütür olup döküldü bu neden oldu acaba kendi nemlendiricisiyle birlikte kullanmadığım için mi emilimi için 3-4 dakika bekliyorum yoksa bu mu yeterli gelmedi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumu tek başına kullanmayı denediniz mi?

      Sil
  13. yok denememiştim attım öyle dolaba bi de öyle deneyeyim bakayım en iyisi bloğunuz çok güzel bu arada çok bilgilendirici paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. hatırladım pek nemlendirmesi yeterli gelmiyordu o yüzden o şekilde kullanmıştım ama bi deneyeceğim

    YanıtlaSil
  15. denedim tek başına pütür pütür olup dökülmedi

    YanıtlaSil
  16. Ben de sadece nemlendiricisini kullandım. yani sadece iki kez sürdüm yüzüme. yüzümde bazı bölgelerde ( kazayağı bölgesi) yanma hissi oldu ve elimi sürdükçe soyulur gibi oldu. günes yanığı gibi bir acı hissediyorum yüzümde. kullanmaya devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım sizce ?

    YanıtlaSil
  17. Cilt tipin nedir ve fiyat? Simdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipim karma, fiyatları 30-40 arasında. sevgililer günü indirimi sayesinde çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Bir göz atın derim.

      Sil
  18. 16 yaşındayım ama hafif gözeneklerim var kullanmam da bir sakınca olur mu acaba

    YanıtlaSil
  19. Bb kremini kullanmistim sivilcelenme yapmisti simdi de bu kremi aldim umarim ayni sey olmaz

    YanıtlaSil
  20. Tek yaptığı sey sivilce ckarmak oldu .. berbat

    YanıtlaSil
  21. merhaba ürünü yeni aldım elime ulaşmadı kullanım sırası nedir serum+nemlendirici+bb kremmidir üzerine makyaj yapabiliyormuyuz. bu üçlüyü düşününce yüzümüzde çok katman oldu sanki :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumu geceleri kullanıyorsunuz. Sabahlarıda nemlendirici üstüne bb krem olarak kullanabilirsiniz, herhangi bir ağırlık yapmaz diye düşünüyorum bb kremini kullanmadım ona göre değişebilirde. Ama serum ve nemlendiricisi çok güzel, serumu yine aldım geçen indirimde 👌🏻

      Sil
  22. Geceleri serumu kullaniyorum demissiniz diger yaznzda cliondxly sivilce kremini kullandginizi gordum bende bu sivilce kremini kullanicam ama serumla ikisini bi arada nasil kullandiniz acaba

    YanıtlaSil
  23. Geceleri serumu kullaniyorum demissiniz diger yaznzda cliondxly sivilce kremini kullandginizi gordum bende bu sivilce kremini kullanicam ama serumla ikisini bi arada nasil kullandiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilceler varken makyaj altına kullandım, zaten birebir aynı vakitlerde hepsini bir kullanmadım sanırım. İlaçların son deminde, kalan izler için kullanmadım aslında ama bu ürünle birlikte cildimin hızlı toparladığını görmüştüm ve üzerinden çok zaman geçti ancak bu kadar hatırlayabiliyorum🙏🏼

      Sil
  24. roaccutane kullanırken kullanılabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  25. bir kutu pembişliğini sevip aldım, vaatlerine inanmıyordum açıkçası, en fazla nemlendirir diyordum. beni çok şaşırttı, lekelerimi yok etti.. ve bitirdikten sonra değişik ürün kullanmayı sevdiğimden başka nemlendiriciler aldım ama yinr buna dönüyorum serumuyla birlikte! 2şer tane aldım bu kez, dogru ürünü sonunda bulmuş gibiyim. cildeçim yazın yağlıya dönük karma, kışın kuruya dönük normal

    YanıtlaSil