Missha etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Missha etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

28 Ekim 2013 Pazartesi

Missha -The Style Perfect Concealer(Kapatıcı)

Merhaba arkadaşlar .
Hiç kapatıcı yazısı yazmamışım daha önce ,elimde aslında daha önceden kullandığım Maybelline Afinitone var ama nedense ilk bunu yazmak istedim .Merak eden arkadaşlarım oldu .

The Style Perfect Kapatıcı-Natural Beige



Missha ürünlerini deneyimlemek için bir adet far ve bu görmüş olduğunuz kapatıcınısı sipariş etmiştim .Ben aldığımda sadece Natural Beige tonu vardı birde Light Beige var sanırım ,o daha açık olanı.
Ürün böyle gördüğünüz üzere minnak bi kavanozda geldi ,3gramcık :)Ama çabuk bitirebileceğiniz bir ürün değil yapısı yoğun olduğundan az miktar ürün yeterli geliyor .Mac Studio Finish kapatıcıya da dupe gösteriliyor söylemeden geçmiyim :)


Natural Beige sarı alttonlu ve tenimle gerçekten uyum sağladı .
Yapısı biraz sert olduğundan fırçayla uyguladığınızda çizgilenme yapabiliyor zira ben Ecotools kapatıcı fırçasıyla daha ikinci uygulama da bu sorunu yaşadım .O yüzden elle dağıtmak daha  homojen bir görüntü sağlıyor .Kuru göz altları için çizgilere dolma yapabilir ama nemlendirip kullanırsanız çok faz sorun olmayacağını düşünüyorum .Kendi başına 4-5 saat kalıcılığı olan ,pudrayla bu süreyi daha da arttırabileceğiniz bir kapatıcı.
Kapatıcılığı ortanın üzerinde ve harika !
Göz altları,lekeler,koyu halkaları kapatmak için kullanılabilir.
Göz altında ki yorgunluk izlerini bir çırpıda silip atıyor.
Fotoğrafta daha iyi görebilirsiniz . 



15 liraya alınabilecek güzel bir kapatıcı olduğunu düşünüyorum .
Bir şans verebilirsiniz .

BB kremlerini de almayı düşünüyorum .Aranızda kullanan,memnun kalan olduysa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiyle kalın fıstıklar !




19 Ekim 2013 Cumartesi

Alışveriş 11 #Son zamanlar da aldıklarım -Missha,Loreal,Rival De Lop,Essence ,Altera vs

Merhaba arkadaşlar .
Günlerdir bir çok alışveriş yazısı okuduk bayram indirimleri dolayısıyla .
Eee ben eksik kalır mıyım ?Tabi ki kalmam .
Bir çok alışveriş yaptım Gratis,Watsons ve Rossman 'dan şimdi ki postum daha çok Rossman alışverişimi anlatıyor çünkü Gratis ve Watsons alışverişini benim yerime bir arkadaşım yaptı ve ürünler elime daha geçmedi :)

Neye elimizdekilerle başlayalım ;
Toplu görüntüsü


Kimilerini düz kimilerini ters dizmişim ,onun için kusura bakmayın .
Gitti bayram harçlıklarım :):)


Isana Şampuan:Elimde kullandığım iki adet şampuanım olmasına rağmen ,silikonsuz,parabensiz olması ve fiyatı uygun olduğundan aldım . -3 lira
Welness Beauty Vücut Sütü:Hiç vücut bakımı yapmadığımı söylemiştim bir yerden başlamak gerek diye düşünerekten bunu aldım ---5 lira
Loreal Perfect Clean Peeling:İhtiyacım olduğundan denemek için aldım -12,5 lira
Rival De Loop El Peelingi:Rvl ürünlerini merak ediyordum hep bunu da sepete atıvermişim-5 lira
Rival De Loop Tonik:Bakalım seni beğenecek miyim* -3 lira

Isana Deodorant:Rexona'dan sonra bunu deniyeyim dedim --4 Lira
Altera Makyaj Temizleme Mendilleri:İlk izlenimim oldukça iyi.Yazısı gelecek.-3 lira
Efsane Parfüm :Victoria Secret Klasik.Böyle bir koku yok ! :) -5 lira
Lux Kare Pamuk:Benri bulamayınca buna talim.-2 lira


Essence Şeffaf Maskara :Uzun süredir almak istiyordum bugüne nasipmiş.-7 lira
Avon Wild Plum Ruj : Rengini görünce 'Aaaaaağğ benim olmalı ' naraları attım-5 lira
Rvl Ruj No-24:İki gün uğraştırdı beniiii-6 lira
Rvl Oje No-49:Tam kışlık-3 lira
First Time Far Paleti:Çok şekerdi,dayanamadım aldım.-4 lira
Missha Perfect Kapatıcı:Alalı iki hafta oldu çok beğendiim -15 lira
Missha Far :Bej renginde ,yapısı güzel bir far-8 lira
Ecotools Kapatıcı Fırçası :Sonunda kavuştum-9 lira


Minik Manikür Seti:Sevdiceğim aldı--5 lira
Kirpik Kıvırıcı:Önceki kullandığımın ömrü bitmek üzere yenisi alındı-2 lira

Aldıklarım bu kadardı .Totalde 100 lira civarında harcamışım .İndirim zamanını yakalayabilseydim belki daha ucuza gelirdi ama nasip kısmet.
Başka bir yazıda görüşmek dileği ile hoşçakalın :):)

Gelecek Yazı : Avon Wild Plum Ruj