7 Temmuz 2015 Salı

SİNEMADA; Jurassic World

Merhaba arkadaşlar. 

Geçtiğimiz hafta meşhur Jurassic World serisinin 4. filmine gitme şansı buldum. Önceki filmlerin tutkunu değilim hatta doğru düzgün izlemedim bile ancak erkek arkadaşım filmi çok beğendiğini söyleyince bir şans vermek istedim.




Kısaca konusu şöyle;

John Hammond'ın başarısızlıkla sonuçlanan Jurassic Park denemesinin üzerinden tam 22 yıl geçmiştir. Nublar Adası'nda bu kez tam kapasiteyle çalışan, Hammond'ın hayal ettiği gibi bir dinozor tema parkı Jurassic World adıyla kurulmuştur. Ancak kuruluşunun üzerinden 10 yıl geçen parkta müşteri sayısı günden güne azalmaktadır. Çünkü insanoğluna bu kafeslenmiş ve yeniden yapılandırılmış dinazorlar artık çok sıradan gelmeye başlamıştır. Bunun üzerine park sahibi daha farklı,daha dişli, daha ürkütücü yeni türler ister. Yalnız, yaratılan bu yeni türlerden biri başlarına bela olacaktır.


Filmde Raptor'ların insanla arasındaki bağa yer vermişler. Yine klasiklikten fazla uzaklaşılmamış, olayların gidişatı belli. Az çok neyin ne olacağını kestirebiliyorsunuz. Bu noktada biraz izleyenleri şaşırtmalarını isterdim.


Filmi izlerken keşke böyle bir yer gerçekten olsa diye iç geçirdim. İtiraf ediyorum dinazorlar için yapılan alan ancak bu kadar kusursuz olabilirdi. Görsel bir şölen!

Film hakkında daha fazla detay vermek istemiyorum. Günümüz şartlarını göz önünde bulundurursak, filme giderken çok büyük beklenti içinde olmamanızı tavsiye ederim. Aksiyon dolu, bilim kurgu severleri mutlu edecek ancak kendisine hayran da bırakmayacak bir film.

Benim Jurassic World filmine puanım 7/10.



1 yorum :

  1. Aynı fikirdeyim bende izlediğimde keşke böyle bir yer olsaydı demiştim:)
    Bloğuma bekliyorum sevgiler:))
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil