6 Şubat 2017 Pazartesi

KAŞ BAKIMI | LACTİON Kirpik Bakım Maskarası

Heyoooooooo! Nasılsınız kızlar? Snapchat ailemden aldığım enerji ve yoğun kaş soruları üzerine bu yazıyı hazırlamış bulunmaktayım . Benimde anlam veremediğim şekilde son dönemde kaşlarım çok beğenilir oldu. Sanırım bu yıl doğal kaş modasının yeniden hayat bulmasında bunun payı büyüktür. Geçtiğimiz yıl makyaj stilleri içerisinde kaşların önemi sıkça vurgulanmış ve birçok marka kaş ürünlerine yoğunlaşmıştı. Farklı kaş maskaralarını, pomadlarını hatta kaş bazı bile gördük. Haliyle kaşlar bu kadar ön plandayken, bende sizlere faydalı olabileceğini düşündüğüm bu yazıyı hazırladım. 

Diğer kaş ürünleriyle ilgili yazılarımı okumak istereniz;


Bu yazıyla birlikte; ' Uygun fiyata kaş bakımı nasıl olur? Pratik kaş bakımı için ürün önerebilir misin? Kaşlarının bakımında ne kullanıyorsun? Kirpik bakım serumları/maskaraları kaş için kullanılabilir mi? Tutuculuğu iyi olan şeffaf bir kaş maskarası önerebilir misin?'  gibi çeşitlendirebileceğimiz sorularınızın cevabını alıyor olacaksınız. Haydi o zaman bir solukta okuyun.

LACTİON-Kirpik-Serumu

Öncelikle bu ürünü keşfetmemi sağlayan instagramda kullanıcı hesabı @Essraahatun olan, kozmetik-bakım kategorisinde benim gibi paylaşımları bulunan arkadaşıma teşekkür ediyorum. 

Laction Kirpik Bakım Maskarası GRATİS mağazalarında satılmakla birlikte bazı zamanlar gittiğinizde raflarda göremeyebilirsiniz. Stokları tükendiğinde olacak ki ben de bazen birkaç hafta mağazada bulamayabiliyorum. Laction Kirpik Bakım Maskarası'nın raf fiyatı 24tl ve indirime çoğunlukla girmiyor. Alacaksanız indirim zamanlarını boşuna beklemeyin diye bu ayrıntıyı eklemek istedim. 20-22 civarında görmeniz mümkün fiyatı bazen ama dediğim gibi fazla oynama olmuyor. Tek indirimli alabileceğiniz zaman, GRATİS yılda bir kez tüm ürünlerde %50 indirim kampanyası uyguluyor ya, heh işte o zaman 13tl gibi bir fiyata sahip olabiliyorsunuz. Ben uzun zamandır kullanıyorum. Bir kerecik indirimli alabilme şansına eriştim. Ben paketini atmıştım, şeffaf poşet gibi üzerinde göz/kirpik resmi olan bir dış kabı var normalde. Satın almak isterseniz o şekilde bakın.

LACTİON-Kirpik-besleyici

Bu ürün LACTİON kirpik serumu olarak geçiyor. Aslında kirpik bakımına yönelik satılan bir bakım ürünü. Kirpiklerimde kısa bir zaman dilimi denemiş bulundum ve evet kirpiklerinizi uzatıyor. Ancak ben farklı bir kirpik bakım ürününe geçiş yaptığım için sonrasında sadece kaşlarımda kullanmaya devam ettim. Bu benim kullandığım 2 veya 3. tüp. Maskara başlığının boyutu biraz büyük ama kılları itibari ile kısa olan bir fırça o yüzden uygularken sorun yaşatmıyor, kaş sınırlarından çok dışarıya çıkmıyor. LACTİON kirpik serumu yapı olarak çok sıvı oldukça ıslak yapılı, o yüzden kaşlarda ilk dakikalarda ıslak ıslak duruyor. Çok zaman geçmeden sabitleniyor.  LACTİON kirpik serumu şeffaf jel yapıda olduğu için her kaş tonunda kullanılabilir.

LACTİON kirpik serumunu ben neden seviyorum?
Benim kaşlarımın yapısı çok garip, defalarca dile getirdim bir kezde burda bahsedeyim. Kıvırcık kaşlarım var ve genel olarak kalın kıllara sahip biraz özgür kaşlarım var. Hele kaşlarımı hiç aldırmıyor olduğumu düşünürsek, benim için kaşlarımı şekle sokmaktan ziyade verdiğim şekilde tutmak oldukça güçtü.  LACTİON kirpik serumu ile tanışınca bu sıkıntım tamamiyle ortadan kalkmış oldu. Bu ürünü almamda ki tek amaç, gerçekten kaşlarımı gün boyu sabit ve yukarda tutacak bir ürün istememdendi. Gerçekten kaşlarıma uyguluyorum, 8-10 saat şüphesiz beni idare ediyor. Kaşlarım karışmışmı,bozulmuş mu diye sürekli düşünmüyorum artık.

LACTİON kirpik serumu kaş bakımında nasıl kullanılır? 
Ben kendi kullanım şeklimi açıklayayım öncelikle; ilk zamanlar bakım olsun diye makyaj yapmasam bile sabah-akşam olmak üzere her gün temiz ve kuru olan kaşlarıma yukarı doğru tarayarak kullandım. Ardından sadece makyaj yaptığım zamanlar kaşlarımı sabitlemek için gün başlarken ve gece yatmadan kullanmaya devam ettim. Şimdi ise sadece makyajlarımda kullanıyorum. Çünkü farklı bir bakım kürüne geçiş yaptım. Onun etkileri hakkında konuşamıyorum çünkü oldukça yeni. Faydasını görürsem o kürü burda sizinle paylaşırım.

LACTİON kirpik serumu kaş bakımında ne kadar etkili?
Ben dediğim gibi  LACTİON kirpik serumunu sadece kaşlarımı sabitlemesi için almıştım. Zamanla kullanırken kaş sonuna doğru ve kavis üstünde bulunan cılız kaşlarımın dahada belirginleşip kalınlaştığını fark ettim. Tüylerin sayısal olarak artış gösterdiğini yeni çıkan kaşlarımın olduğunu eklemekle birlikte, yeni kaş çıkarma etkisi %5 kadar. Yani kaş kökleriniz sağlam değilse, kök yoksa kaş çıkarması sanırım imkansız. Hele ki siz de günlük makyajlarında kaş farı, kaş maskarası, kaş kalemi ve türevlerini kullanıyorsanız tüylerde az veya çok uygulama şeklinize, kullandığınız ürüne kadar değişkenlik gösteren bir yıpranma meydana gelebiliyor. Bu ürünle en azından o yıpranmaların önüne geçip, kaş yapınızı, yoğunluğunu koruyabilirsiniz diye düşünüyorum.

LACTİON-Kirpik-Serumu

LACTİON kirpik serumu 10 ml olarak tek boy satılıyor, açıldıktan sonra 12 aylık kullanım ömrü var. Bir tüp yukarıda anlattığım sıklıkta kullanılırsa 3 ay gidiyor. 3 aydan sonra hala ürün oluyor ama hem sabitleme etkisi azaldığı hem de kirlendiği için (bakım etkisi kirlenince kayboluyormuş fikrine kapılıyorum)  3 aydan fazla kullanmıyorum. Yine ürün ziyan olmayacak tabi, hiç olur mu? Kalan  LACTİON kirpik serumunu ise hani bizi çıldırtan sürekli elektriklenen ve dikilen bebek saçlarımız var ya, onları yatıştırmak, taramak ve düzeltmek için kullanıyoruz. Ürün bitti diyelim ne yapıyoruz tüpü atmıyoruz. Sıcak suda bekletip içini yıkıyoruz ve sonrasında yapacağımız yağ vs bakımlarını koymak için saklıyoruz. 

Yani 3 ay için düşünürsek sabitlemek ve bakım adına 20 tl nin uygun, alınabilir bir fiyat olduğunu düşünüyorum. Tek bir uyarım olacak size bu ürünle alakalı, kaşları sertleştiriyor uygulama sonrasında, yıkayınca geçiyor. Eğer siz bunu bir ağırlık olarak görüyorsanız yada dokunduğunuzda hoşlanmayacağınızı düşünüyorsanız almayın. Benim için sıkıntı değil çünkü gerçekten tutuculuğu oldukça iyi.

Şimdi son olarak size kaşlarımın taranmamış ve ürünü kullanmadan önceki halini sonrasında kullandıktan sonraki halini göstereceğim. Kaş başlangıcındaki boşlukları güzel doldurdu. 

LACTİON-Kirpik-Serumu
LACTİON Kirpik besleyici

Kaş kıllarım artık daha kalın, kaşlarımda dökülme yaşamıyorum, mutluyum. LACTİON Kirpik Serumu yazısını sizlerle paylaşabildiğim için ayrı mutluyum. Umarım birinize faydası olur. Son olarak kişisel yapılarımız ve beklentilerimiz farklı olduğundan bu ve diğer tüm ürünlerde fayda anlamında farklılıklar olacaktır. O yüzden kullandım ama çöp ürün gibi şeylerle gelmeyin. Bende tavsiye edilen birçok ürünü beğenmeyebiliyorum. Bu konuda da anlaştığımıza göre, yazı hazırlamamı istediğiniz farklı konular varsa yorum bırakın, bana fikir vermiş olursunuz. Seviyorum siziiii! Sonraki yazıda görüşürüz.



13 yorum :

  1. Sabitlemesi çok iyiymiş, sırf onun için bile alırım. Teşekkürler detaylı anlatımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olur umarım 😏 Tutuculuk gerçekten mikemmel.

      Sil
  2. ger.ekten etkisi güzelmiş hep tereddüt ettim bu ürünü almaya şu anda kullandığım serum bitince buna şans vereceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle baştaki boşluğun dolmasında çok memnun kaldım👌🏻😊

      Sil
  3. güzel güzel acıklayıcı bir yazı olmuş ellerine saglık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben kirpik için düşünüyorum. Uzatıyor demişsiniz de bunun haricinde başka önerebileceğiniz bir şey var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ bakımları olabilir, hassasiyetiniz yoksa. Hint, badem, susam, sarımsak yağı ve türevlerinin karışımları ☺️

      Sil
  5. zayıflama videosu istiyoruuuuuz ablacığııım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yazı da hazırlanma aşamasında, çok yakında yayında olur ☘️💓

      Sil
  6. uzun zamandır takip ettim blogerlardan birisin 'nasıl zayıfladım ?' yazısı ne zaman gelecek acaba merakla bekliyorum :** :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, son yazıyı sizin için hızlandırdım ve şu an yayında. 2 ayda nasıl 6 kilo verdim başlıklı yazıyı okuyabilirsiniz 😇♥️

      Sil
  7. Merhaba emeginize saglik benim ricam laction un içeriğinde neler olduğunu yazmanız teşekkür ederim

    YanıtlaSil