3 Eylül 2013 Salı

Garnier Bb Krem-Karma ve Yağlı Ciltler için

Merhaba arkadaşlar .
Bugün favori ürünlerimden biri olan ve uzun sürede olacak bir üründen bahsedeceğim .


Garnier'in çıkardığı ilk Bb kremine nazaran daha çok beğeni toplayan bu ürün ; benim de kalbimi fethetmiş olacak ki ,ikinci kutunun dibini görücem az kaldı :)

Aslında Bb kremlerin vadettiği bir çok şey var hepsini yerine getiriyor mu ?O tartışılır .
Ama benim beklentilerimi tamamiyle karşılayan bir ürün oldu .
Sadece çevirmeli kapağı ,aç-kapa tarzında olsaydı daha iyi olurdu .


Böyle tüplü bir yapısı var ve kullanışlı oldukça .
Nemlendirmesi güzel .
Akışkan bir yapıda ve kolay dağılıyor .
Yüz ile anında bütünleşiyor .
Pudramsı ve mat bir bitişi var.
İki rengi mevcut .Bende olan Açık-Light olanı .Birde Orta-Medium olanı var.
İçerdiği Spf -20 güneş koruması da yeterli geldi .

Kapatıcılığına değinecek olursak;


İlk resimde gördüğünüz üzere damarlarım aşırı derecede belirgin , son fotoğrafta ise yok olmuş durumda .
Kapatıcılık 10 üzerinden 7 diyorum.
Sivilcelerde ki kapatıcılığına da bakalım .


Ben sivilceler üzerinde de başarılı buldum .Alta bir kapatıcıyla uygulanırsa ,daha mükemmel sonuçlar elde edilebilir.Sanırım yaklaşık üç aydır neredeyse her dışarıya çıktığımda bu ürüne gidiyor elim .
Bb krem yada renkli nemmlendirici namına ; Maybelline,Vichy,Garnier ve Balm Shelter kullandım  aralarında en memnun kaldığım bu oldu .

Sürüyorum ve pudrayla sabitliyorum genelde .Belki akşama doğru nadirende olsa T bölgemde parlama yapıyor .Karma ciltli olduğumu da eklemeliyim .

Bitti bitecek ,o bittiğinde ; benzer diğer ürünleri bitirmeye çalıcağım artık .
Sonrası kısmeet :):)

Ürün  40 ml,12 ay kullanım süresi var ve 19 lira .
İndirimlerde 14 liraya kadar iniyor .
Ben öyle almıştım son aldığımı :)

Çok konuştum sanırım bu kadar yeter :)
Görüşmek üzereee :)






13 yorum :

  1. Çok ama çok sevdiğim ürün.Bayılarak kullanıyorum.
    Sen de güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :):) Ayneeen ayıla bayıla kullanmaktayım bende.

      Sil
  2. Uzun zamandır aklımda olan bir ürün fakat elimde ki balm shelter bitmeden alamıyorum ne yazık ki çünkü sürekli makyaj yapan biri değilim bitmiyooor elimde ki ürünler :/ evde otururken makyaj yapıyorum anca o şekilde bitacek sanırım :) güle güle kullan fıstığım ama sıkma sivilcelerini leke kalıyor sonra tecrübeyle sabit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bebeğim .Aslında sivilce bile değildi onlar siyah noktalarımı sıkıyım dedim ama o bölge sanırım hassas bölgem olduğundan böyle kocaman yara gibi oldular ,Gecmesini bekliyorum .Noormalde yüzüm temizdir ,geçsin bi an önceee :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hayatım,açık olanı kullan bence bebeyim sen,resimdenmi bilemedim ama turuncu göstermiş beyaz tenini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık olanını kullanıyorum kuzum .Boyun bolgem güneşe ço maruz kaldıgı için daha koyu duruyor bu yüzden dengeliyor .Yaı yüzümün biraz koyulması şart oluyor .O kadar da turuncu değil aslında ama ısıkdan oyle gozukmus olabilir :D

      Sil
  4. Garnierin ilk BB kremi yüzünden BB kremlerden soğumuştum :/ Bu yenilenmiş hali sanırım. İlki benim normal cildime bile yağlı gelmişti. Ama swatchlarını çok beğendim. Pudramsı ve mat bitirişli olarak belirtmen de iyice dikkatimi çekti. Sanırım tekrardan şans vereceğim Garnier'e :)Post için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan bir arkadasın vs. varsa denemeni tavsiye ederim .Uygun fiyata ,tercih edilesi güzel bir ürün.

      Sil
  5. GÜLE GÜLE KULLAN SEVEREK KULLANIYORUM BENDE .. SEVGİLER !

    YanıtlaSil
  6. Benim de denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  7. Benim de severek kullandığım bir ürün. Garnier bu bb krem ve roll on'larda başarıyı tutturdu vallahi :) Güle güle kullan güzellik ♥

    YanıtlaSil
  8. ilk çıkan serisini almıştım hemde öyle çok olmadı bu varmış ben alırken ama oradada yoktu ved bilmeden aldığım için diğer geniş tombul tüp olan garnier aldım çok kötü değil ama iyide değil yinede bitirmem lazım ..Herkes bu uzun tüpten memnun bende bundan almak istiyorum..:((

    YanıtlaSil
  9. hoş bir ürüne benziyor:)

    YanıtlaSil