21 Aralık 2013 Cumartesi

Bitenler Kulübü # 1

Merhaba arkadaşlar .Malumunuz hafta sonu ve yoğunluğumu şimdilik atlatmış bulunmaktayım .
Eee boş duru muyum ?Hemen sarıldım klavyeye .
Bir ilk yapıp bitenler yazısı hazırladım .Aslında boş paket bulundurmak pek adetim değildir sürekli atıyorum ama biriktirmeye çalıştım bu sefer :)

1-Oriflame Maskara :Son zamanlar bitmesi için uğraştığım bir türlü  bitmek bilmeyen maskara.Dolgunlaştırma vadeden ,işlemi yerine getiren yalnız biraz cıvık yapısından dolayı geç kuruyan bir maskaraydı .Bir daha almam muhtemelen .Fiyatı 10-15 tl civarındaydı .Miladı doldu .

2-Naturix Pembe Maske:Bu maske beni ağlattı .Öyle birşey ki daha önce pembe maske kullanmamış biri olarak güzelce sürdüm yüzüme .Çıkarma aşamasında güzel bir süpriz beni bekliyordu .Aşırı yapışık bir maske ,çıkarıcam diye yüzümü yoldum sanki.Canım çok yandı ; tüy-müy birşey kalmadı yüzümde .Derinlemesine temizliyor yüzü tamam ama acısına bir kez daha katlanamam .4-5 lira civarındaydı.

3-Altera Makyaj Temizleme Mendilleri ve Islak Mendiller:Altera makyaj temizleme mendillerini severek  kullandım.Yazısını okumak için TıkTık! Islak mendilleri de su gibi kullanıyorum valla .

4-Parmex Aseton :Şimdilik en sevdiğim aseton bu yenisi alındı bile :)

5-Avon Asansörlü Ruj : Fi tarihinden kalma ama ikinci bitirdiğim ruj olma şerefine sahip kendisi.Pembenin güzel tonlarından biriydi,günlük kullanım için sevdim .Yenisini almam muhtemelen başka markalar başka renkler denemek istiyorum .

6-Herbaderm Tırnak Balsamı: Bunu bir alışverimin yanında vermişlerdi.Sonra bir kullandım .Ellerimin  yumuşaklığına ,bıraktığı etkiye bayıldım.Ardından büyük boyu alındı yazısı gelecek .

7-Yves Rocher Dudak Balmı :Kokusu tuhaflaşmış ,sanırım tarihi geçti .Ama o minik kavanozu atmayacağım.Ben bunla birşey yaparım kii.Yazısı için tıktık

8-Pantene Doğal Sentez Şampuan : Orta karar bir şampuandı .Yenisini almadım Isana'nın şampuanlarıyla yola devam .

9-Garnier Bb Krem :Bu ikinci tüpüm ama üçüncüyü almakta kararsızım .Çok severek kullandığım bir ürün ancak Kış için bir fondöten arayışındayım .Daha bitmedi aslında ama bir 5 kullanım sonrası biter tahminimce.Yazısı için ; Tıktık

10-Beauty Formulas Kakaolu Krem :Sırf kakao içermesinden dolayı  aldım .Emilimi hızlıydı,kokusu ilk başlarda hoşuma gitse de sonraları iğrenmeye başladım .5  tl civarındaydı .Tekrar almam.

11-Yves Rocher Kahveli Duş Jeli:Severek biitirdiğim ürünlerden biriydi.Ancak normal fiyatı 15 tl civarında ve  duş jeline göre biraz pahalı o yüzden indirimde denk gelirse belki alabilirim .

12-Gabrini Maskara : Burda  fotoğrafı yok ,eklemeyi unutmuşum .Ayıla bayıla kullandığım bir maskaraydı kendisi .Denk gelirsem mutlaka ve mutlaka tekrar alacağım .3 ay gibi bir sürede kurudu  ama zaten maskaraların ömürleride o kadar.Yazısı için ; Tıktık.

Eveeet.Benim bitenlerim bu şekildeydi.Hepinize iyi akşamlar diyerekten ; Fatih Harbiye dizisini izlemeye gidiyorum .





15 yorum :

  1. BB kremin 2. tüpümü hay maşallah :) yves rocher kahveli duş jelini ben de çok seviyorum ;) bitenler gittiğine göre yeniler gelir inş :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gelicek gelicek :) Yılbaşı indirimleri hele bir gelsin .

      Sil
  2. Canim ne guzel birsuru urunu cope yollamissin. Aralarinda renkli kozmetikler de var :)) bu arada yves rocher dus jelnin fiyati 10 lira :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi tatlım ben iki al bir öde kampayasından 15 liraya aldım diye hatırladığım için öyle yazdım .Yanlış bilgilendirme yapmıyım,çok saol .

      Sil
  3. yves rocher kahveli duş jeli çok güzel:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. eveet çok güzel :) Palmolive'in su çikolata-çilek-vanilya aromalılarını merak ediyorum şimdi

      Sil
  4. Ne kadar çok şey gitmiş çöpe :D yenilere yer açılsın canım

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Açıldı açıldı .Ben zaten kolaksiyon yapmayı sevmiyorum.Az ama öz severek kullandığım ürünler olsun yeter .

      Sil
  5. Şu Garnier'ın BB kremini bi ben sevemedim herhalde. :/
    Yüzümü mahvediyor. :(

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarına yaramıyor ,bende tam aksine bayılıyoooruuummmmm .
      Senin adına üzüldüm :/

      Sil
  6. Beauty Formulas krem, kahveli duş jeli ve Garnier bb kreme bayılıyorumm! Yenilere yer açılmış oh ohh ♥

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım .İndirimler bir gelsin hele aklımda bir sürü şey var .Tabi hepsini alamayacağım ama olsun .

      Sil
  7. Bb kremi merak ediyorum bende ama garnierin adı sivilcelenmeye karıştığı için tereddüt ettim:/ Gelsin yeniiler bakalım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Benim alın bölgemde sivilce sorunu var ve kullandığım dönemde yüzümün başka hiç bir yerinde sivilce problemi yaşamadım .Ama her cilt kabul etmiyor bu da bir gerçek :)

      Sil
  8. asansorlu avon rujlar bir ara favoruimdi malesef kaldırıldı, çıksa hemen sipariş ederim. Sanırım severek kullandığım mauvice gibi bir renkti =)
    yves in duş jellerini çok merak ediyorum ama elimde ok adar çok var ki dolabımda kolayacak yer kalmadı annem alırsam beni evce almayacak =D

    YanıtlayınSil