16 Şubat 2014 Pazar

Beauty Blender Benzeri Fondöten Süngeri -Nasıl kullanılır ?Kullanışlı mıdır ?Ününü hakediyor mu ?

Merhaba arkadaşlar.
Bugün sizlere yurt dışı alışverişimde almış olduğum Beauty Blender  benzeri olan fondöten süngerimden bahsetmek istiyorum .Poşetini attığım için hangi markanın ürünüdür bilemiyorum sanırım başlığıda bu yüzden böyle attım .Şimdi artı ve eksileriyle ürünümüzü inceleyelim.


Bu giriş fotoğrafında gördüğümüz gerçek beauty blenderlara ait .Tekli fiyatları 50 civarında olması gerek.Bence orjinaline bu kadar para vermek anlamsız .Muadilleri tabiki de var .

  • İlk olarak değineceğimiz noktalardan biri bu süngerlerin hem ıslak hem kuru olarak kullanılabiliyor oluşu .Islak olarak kullanmak hem temizleme açısından ; hemde daha doğal görünüm yakalamak açısından daha avantajlı .Tabi eğer sizde benim gibi üşengeçlerdenseniz kuru haliyle de kullanabilirsiniz.Eğer ıslak kullanmak istiyorsanız ; bir kaba su doldurun içine atın süngerinizi max 5 dakika beklettikten sonra kullanıma hazır hale gelecek .Ve içine su almasından dolayı olsa gerek boyutu bir kat daha büyük görünecek size .


  • Benim ki böyle pembiş pembiş .Daha farklı renk seçeneği de mevcut tabi.Siyahı ,turuncusu ,pembesi ve beyazı var .Kim beyazını almak ister ki ?Bu da aklıma gelen bir diğer soru :)Bu süngerlerin kullanım ömürleri 3 ay oluyor genelde .Ama tabi siz her gün bu süngeri kullanmazsanız ; benim gibi ortalama 5-6 ay hatta daha fazla kullanabilirsiniz.
  • Peki neden insanlar bu süngerlere bu kadar çok yöneldiler ?Nedir yani?Fırça neyinize yetmiyor yav?diyebilirsiniz .Hemmen cevaplayalım .İlk olarak çok çok çok doğal bir görüntü vermesi.İnsanlar yüzünüzde fondöten tarzı bir ürün olup olmadığını anlamayacaklardır .İkinci olarak hani böyle bayram,seyran için aldığımız çok kapatıcı ama çok yoğun fondötenlerimiz vardır ;normal günlerde hem bizi boğar hemde cildimizi tıkar .Heh işte tamda bu fondötenleri daha hafif uygulamak için ; biçilmiş kaftan .Üçüncü olarak maske gibi duran ten makyajınızı daha doğal hale getirmek için kullanabilirsiniz ve fırça izi derdiniz de olmaz .Dördüncü ve son olarak da fazla yoğun olmayan likit ürünlerinizi; kapatıcı ,aydınlatıcı vs yine bu süngerle uygulayabilir hatta ve hatta krem allık bile uygulayabilirsiniz.

  • Ellerinizi hiç kirletmeden fondöteninizi süngerin üzerine damlatıp önce yüzünüze minik minik kondurup daha sonra dairesel yada noktasal hareketlerle fondöteni yüzünüze yedirebilirsiniz.
  • Tombik tarafıyla alın,yanak ,boyun gibi daha geniş bölgelere ; sivri ucuyla da burun kenarları ,göz altları gibi bölgelere uygulama yapabilirsiniz.
  • Süngerin temizlik aşamasına geçecek olursak normal şampuan olur ,bebek şampuanı olur ,sıvı sabun olur ,makyaj temizleyicisi olur .Bir çok ürünü kullanabilirsiniz .Ben genelde şampuan kullandım.Yıkama sonrasında üzerinde hiç bir leke kalmadı ancak rengi hafif soldu.
  • Bu ürünü yurt dışı sitesinden 2-3 dolara yani yaklaşık 5-6 lira ödeyerek  sahip oldum .Bu fiyata bu performans dedirten cinsten bir ürün .Hiç 50 lira ödemeye gerek yok bence :)
Benim bu ürün hakkında söyleyebileceklerim bu kadar.Umarım faydalı bir yazı olmuştur .Eğer size bu üründen bir tane edinmek istiyorsanız ; watsons da bulunan eklips fondöten süngerine bakabilirsiniz .Oda bu ürünün bir farklı versiyonu ve 6-7 lira civarında olması lazım .
***
Gratis'lerde bulabileceğiniz Real Techniques markasının makyaj süngerinin incelemesini okumak isterseniz aşağıya tıklayabilirsiniz.
Real Techniques Makyaj Süngeri Yazısı
Sevgilerimle .
Hoş kalın!


17 yorum :

  1. Ne güzel anlatmışsın öyle sıkılmadan okudum, almayı düşünürsem sanırım hangi adrese yöneleceğimi biliyorum:) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) sıkıcı bir yazı olmamasına bende sevindim.

      Sil
  2. Dün ben de bu süngerlerden aradım durdum :)
    Watsons bize çok uzak olduğu için başka bir gün gidip alacağım.
    Çok da güzel bir yazı oldu,teşekkür ederim artık nasıl kullanılacağını ve nasıl faydaları olduğunu daha iyi anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı bir yazı olmasına sevindim .Sende aldığında memnun kalırsın umarım :)

      Sil
  3. Harika bir yazı olmuş! Ben de Konjac Süngerlerini anlattıktan sonra gördüm yazını, resmen kalbimiz birmiş :)) Tabii süngerlerin işlevleri farklı ama olsun, çok merak ettiğim bir konuydu bu. Yazdığın için teşekkürler Watsons'a gider gitmez ilk işim bu süngerlere bakmak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi daha konjaclar var .Onlar hakkında da önümüzdeki ay biryazı hazırlayacağım .Hemmen senin yazını da okumak gerek o zaman .Ne demek rica ederim benim için incelemek ,yazmak kadar büyük bir zevk yok .Aldığında umarım sende memnun kalırsın canım .Sevgiler :.

      Sil
  4. watsonslarda satılan süngerin çok sert olduğunu duymuştum. Çok ayrıntılı açıklayıcı bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun süredir kullanıyorum hiç sert değil :) tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Memnun olanlar çok diye belirttim watsons da bulunanı ,gerçi yanlış yazmışım :DNeyse işte .

      Sil
  5. Harika bir yazı olmuş bebeğim ama bir karışıklık olmuş eklips gratiste satılıyor ama watsons da da ona benzer bir sünger var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa :D valla bizim buralarda olmayınca karıştırdım herhalde .Benzeri varsa o zaman sorun yok ehehe

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ben yurtdışından 1-2 dolara almıştım 😊

      Sil
  7. Kuzenim yurtdışında okuyor. Bana birden fazla beauty blender gönderdi kızlar. Almak isteyen olursa 10 tl den satacağım. Mail atabilirsiniz makyajfircam34@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. hangi yutdışı sitesi acaba? bir de güvenilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty blender değil ve 1-2 dolarlık şey için güvence istenir mi
      Bilmiyorum. Şans işi tamamen. Yani kaybedebileceğiniz miktarfa alışveriş yapmalısınız ki gelmediğinde üzülmezsiniz. Çok 2 yıl
      Kadar oldu sanırım ordan alışveriş yapalı. Bilmiyorum son durumu, güvenilirliği nedir. Aliexpresden almıştım. Bunun yerine yves rocher ınkini deneyebilirsiniz o çok daha güzel 👍🏻

      Sil
  9. Merhaba Merve Hanım,

    Süngerli set için tavsiyelerinze uyacağım.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil