2 Temmuz 2014 Çarşamba

Termal su nedir, ne işe yarar? // Adamın dibi AVENE Termal Su yorumlarım!


Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere hem çok çok sevdiğim bir ürün olan Avene Termal Su'dan aynı zamanda termal suların ne işe yaradığından biraz bahsedeceğiz.


Termal sular özünde içinde mineral bulundurudan cilt tazeleyici sulardır. Bir çok farklı markada termal suları bulmak mümkün. Ben bugün sizlere bir kaç aydır kullandığım AVENE Termal Su' dan bahsedeyim.


Uzun adı Avene Eau  Thermale Spring Water olarak geçen bu su bana bir çekilişten gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Ürün 50 ml, spreyli bir mekanizması var(normal olarak) fiyatı da 10 lira civarında baktığım satış sitelerinde.


Genel olarak fiyat-tasarımdan bahsettiğimize göre şimdi kullanım alanlarına geçebiliriz.
Termal suyu nerelerde kullanabiliriz?

  • Malum yaz aylarındayız, havalar bunaltıcı derecede sıcak. Atın şu miniği çantanıza, kafanız rahat etsin. Bunaldınız mı? Çıkarın çantanızdan bir kaç fıs sıkın yüzünüze.
  • Saçlarınız sizi deli mi ediyor? Şekil almamak için direniyor mu? Sıkın saçlarınıza , verin şeklini, keyfinize bakın.
  • Cildiniz son zamanlarda daha çok yağlanıyor gibi mi? Nemlendirici kullanmak istemiyor musunuz? Avene termal suyu nemlendirici olarak kullanın.
  • Epilasyon sonrası vücudunuz tahriş mi oldu? Tahriş olmuş bölgelere uygulayın ve azda olsa acınızı dindirsin, sizi rahatlatsın.
  • Pudra kullanmayı çok seven birisiniz ama pudrayı yoğun uyguladığınızda kabuk kabuk bir görüntü oluşuyor ya da kalıp gibi mi diyelim? Pudralı yüzünüze bir kaç fıs serpiştirin ve makyajınız daha doğal görünsün.
  • Hassas, sivilceli, kızarıklıklara müsait bir cildiniz mi var alın bir termal su !
  • Toniğiniz mi bitti? Merak etmeyin onun içinde termal su kullanabilirsiniz.


Herkesin çantasında olması gereken bir ürün bence.Belki daha hatırlayamadığım kullanım alanları bile vardır.
Bir şans verin. Pişman olmayacaksınız! Peki siz termal sular hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullandınız mı, tavsiye eder misiniz?

6 yorum :

  1. Merhaba
    Şua na bende Vıchy termal su var henüz kullanmadım ama kullanım alanlarını okuduktan sonra ilk fırsatta denemeliyim diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde benim gibi memnun kalırsınız :)

      Sil
  2. Bende çok seviyorum termal suları :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de severek kullanıyorum çok bilgilendirici bir yazı olmuş canım, Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil