4 Temmuz 2014 Cuma

WET İN WİLD- Comfort Zone ile Göz Makyajı

Bugün ben yeni aldığım paletimle bir göz makyajı yaptım. 
Manken olarak da güzel gözlü kuzenimi aldım.


Yeşil tonlarında bir makyaj oldu ve biz beğendik.
İlk önce size rehber olması açısından göz bölümlerini anlatan şu fotoğrafı göstermek istiyorum.


Wet in Wild Comfort Zone paletinde hangi farı nereye uyguladıysam üzerine yazdım. Sizde yukarıda ki fotoğrafı baz alarak farları sürebilirsiniz.



ve makyajımız!


Renkleri ve geçişleri tam yansıtamadığım için üzgünüm. Fotoğraf makinem yakın çekimlerde pek de iyi sayılmaz. Makyajı beğendiyseniz yorum yapmaktan çekinmeyin. Sevgilerimle!



6 yorum :

  1. Makyaj kuzeninin gozlerini daha da ortaya cikarmis :) cok guzel olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ahhh bu paletten bir ben alamadım :(( Makyaj çok güzel olmuş bebeğim, kuzeninin gözlerine de maşallah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsın inş canım bende instagramdan aldım sonunda :):)

      Sil
  3. cok guzel olmus canım ellerıne saglık palet renklerıne bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı merak uyandırdı bende palet o kadar övgüden sonra ama hakediomuş cidden.

      Sil