19 Mart 2016 Cumartesi

KAPATICI | Maybelline Ever Fresh

Merhaba arkadaşlar. Kapatıcılara olan zaafımı bilmeyen kalmış mıdır? Her gün bir yeni ürün ekleniyor 'Kapatıcı' kategorisine, hepsi beklentilerle alakalı. Belki daha iyisini bulurum düşüncesiyle denediğim bir kapatıcıdan bahsedeceğiz bugün;

Maybelline Ever Fresh Göz Altı Kapatıcısı


Maybelline Ever Fresh göz altı kapatıcısı Türkiye'de bulunmayan bir seriye ait. Ben birinden bana 'Fit me' kapatıcıyı almasını istemiştim ancak yabancı satış görevlisiyle dil konusunda anlaşamadıkları için görevli bu kapatıcıyı vermiş. Bende istediğim bir ürün olmasa da denemek istedim.



Adında geçen Fresh ibaresini gerçekten hak ediyor. Göz altlarını kurutmayan, kolay dağılan bir yapısı var. O yüzden daha aydınlık bir bitiş sağlıyor. Ancak yapısının böyle olmasından dolayı göz altına yerleşmiyor, oturmuyor ürün ve bu yüzden çizgilere her türlü dolma yapıyor. Bu durum kapatıcının kalıcılığını da düşürüyor.


Günlük olarak kullanımda yaklaşık  5-6 ay kadar beni idare etti. Olumlu olumsuz özellikleriyle beni tatmin eden bir kapatıcı olmuştu ve özellikle yaz ayları için idealdi, her ne kadar oynama yapsa da.

Denk gelirseniz ve yukarıda söylediklerimi sorun etmezseniz bir şans verebilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler, hoş kalın.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder