1 Ağustos 2019 Perşembe

Browwauw Kaş Sabunu Kullananlar

HEYY! Nasılsınız bakalım ?
Bugün son yılların popüler bir uygulaması olan kaş sabunlarından daha doğrusu kaş sabunu üreten bir markadan ve ürününden bahsedeceğiz. Henüz bloglarla bu ürüne dair bir yazıya rastlamadım ve bolca merak edeni var gibi görünüyor. Dolayısıyla bu kaş sabunu incelemesinin birçok kişiye faydası olacağına inanıyorum. Ürünümüz başlıktan da anlaşılacağı üzere BROWWAUW markasına ait, Türk kadın girişimciler tarafından piyasaya sürülen ve çıktığı ilk haftalarda güzel dönüşler alan bir ürün oldu. Ben de normal bildiğiniz kalıp sabun kullanıyordum kaşlarım için ara ara ama estetik kaygım ve merakım beni bu ürünü almaya itti. Kocaman bir sabunu yanımda taşımak fikri pek cazip gelmiyordu, bu ürünün şirin-minik kutusunu alıp sonrasında bitince başka sabunlar koyarak devam ederim diye düşündüm. Ürünü ilk alanlardan biri de benim.


Makyajla az biraz ilgiliyseniz instagramın bir dakikalık makyaj videolarında bu sabunun benzerlerine muhakkak denk gelmişsinizdir. Makyaj artisti fırçayı bu ürüne sürter ve ardından kaşları yukarı doğru tarar. Genelde kullandıkları marka yani bu ürünün yurt dışı üretimi ve bu ürüne öncü olan asıl fikir SoapBrows diye bir markaya ait. İlk çıkan onlar mı bir bilgim yok ancak instagramda en popüler olan bu marka.  Küçük kibrit kutusu büyüklüğünde metal bir ambalajı var ürünün aynı Brawwauw markasında olduğu gibi tasarımları, kutuları çok benzer zaten, Soapbrow markasından ya esinlenilmiş yada benzetilmeye çalışılmış. Brawwauw kaş sabunu yine küçük metal bir kap içinde şeffaf bir sabun olarak satışta. 


Diğer markadan farklı olarak Brawwouw markasının kaş kiti içerisinde; kaş sabunu ile birlikte 2 adet fırçası var. Bu fırçalardan biri saç  topuz fırçasının , kaşa göre dizayn edilmiş minyatür hali gibi. Diğeri klasik maskara-kaş fırçası. En iyi çalışma bence o minyatür ediğim parçalı kıllara sahip olan fırçayla yapılıyor. Benim koyduğum pembe uçlu fırça temsili olabilir set içinde gelen bu muydu hatırlamıyorum ama form olarak bunun aynısı belki rengi farklı olabilir.


Browwaw Kaş Sabunu gördüğünüz üzere şeffaf bu sebeple kaş üzerinde kullanıldığında bir kalıntı bırakmıyor. Şimdi kısaca kullanımından biraz bahsedelim.

 BRAWWAUW KAŞ SABUNU KULLANIMI
  •  Ürüne bir iki fıs su veya benzeri bir ürün sıkıyoruz; örneğin ben makyaj sabitleyici sprey kullanıyorum bu kısımda. 
  • Ardından klasik kaş fırçamızı ürüne sürterek biraz alıyoruz. Hafif köpürebilir ama sorun değil. Kaşlarımızı yukarı doğru tarayarak bu işlemi kaşlar biraz jelleşip hafif yapışık bir hal alana kadar yapıyoruz. Deriye yapışıp, teller çoğunlukla ayrılıp, taranmış ve kalkık bir kaş görüntüsü elde ediyoruz.
  • Son adım olarak kahverengi olan fırçayla fazlalığı alıp dağınık bir görüntü varsa hafif şekil veriyoruz sağa-sola-aşağıya gibi.
  •  Bense direk ürünü kahverengi fırçaya sürtüp o şekilde kaşlarıma uygulamayı seviyorum.
Bildiğimiz klasik el sabunları da bu ürünle aynı işlevi gördüğünden merak ettim ve içerik karşılaştırmaya karar verdim. Bu üründe bulunanlar ;

  •  Aqua : Bildiğimiz su, çoğu cilt bakım ürününde de ana bileşen oluyor genelde.
  •  Sorbitol: koyulaştırıcı olarak kullanılan bir tür şeker alkolü ve cilt bakım maddesi
  •  Lauric Acid : Hindistan cevizi yağında bulunan bir yağ asidi
  •  Stearic Acid : havyanlardan alınan bir yağ çeşitiymiş
  •  Sodium Laurethe Sulfathe : bu bildiğimiz şampuanlarda filan bulunan temizleyici görevi gören yüze maddesi 
  • Triethanolamineyüzey aktif madde ve pH ayarlayıcı kimyasal olarak kullanılan güçlü bir alkali maddedir. Bu madde diğerlerine oranla tehlike oranı orta olan bir ürün, alerji riskininde orta tehlike de olduğunu söylüyor baktığım site
  • Peg 400 : plastikleştici ve yumuşatıcı olarak cilt bakım ürünlerinde kullanılan bir maddeymiş.
  •  Geri kalan 7-8 maddeye de baktım benzer maddeler hepsinin tehlike oranı çok düşük.
Brawwauw kaş sabunu içerik listesini Dove sabun içeriği ile karşılaştırdım. 5-6 bileşen aynı gerisi farklı.Merakımı da giderdiğime göre devam edebiliriz. Şimdi kaşlarımın boş taranmamış haline bir bakalım.
Kaşlarımı aldırmıyorum, ürünü kullandıktan sonraki hali ise aşağıda;


Görselde kaşlarımı  Browwauw Kaş Sabunu ile  şekillendirip, doldurdum. 
Ben kaşlarımda düz kalıp sabun kullanan biri olarak ikisinin sabitlemesini karşılaştıracak olursam ; düz sabun daha kuvvetli bir sabitleme gerçekleştiriyor bileşen farkından kaynaklanıyor olabilir diye düşünüyorum. İkinci bir fikrim ise o kadar sertlik herkese hitap etmeyebilir dolayısıyla Browwauw markası daha az sertlik olması için böyle formüle etmiştir belki. Sertlik farkı dışında kaşlarda bıraktığı etki birebir düz sabunla aynı . Browwauw Kaş Sabunu içerdiği  at kuyruğu ve bal özleri ile kaşları beslemeyi, canlandırmayı ve gün boyu sabit tutmayı hedefliyor. Henüz kaş besleme kısmında bir fark yaratmamış olsa da , 3 aydır ürünü kullanıyorsam kaşlarımda iyi veya kötü hiçbir değişiklik fark etmedim. Zaten besleme amacıyla almadığım için şekil vermesi benim için yeterli geldi. Saçlarım gibi uzadığında dalgalı form olan bir kaş kıl yapım var ve taramazsam hem karışık hem gözlerimi daha düşük gösteriyorlar. Taradığımda ise kaşlarım daha kalın, daha düzenli ve gözler bile daha badem görünüyor. Gün içinde 8-10 saat kadar kaşları ilk tarandığı haliyle tutmayı başarıyor.

BRAWWAUW KAŞ SABUNU OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ


  •  İlki ambalajıyla alakalı, metal yüzeye su değdiği için paslanma dediğimiz şey gerçekleşiyor sanırım kenarlarda bundan hoşlanmadım. Şu an günce fiyatına baktım indirimsiz hali bu bendeki kitin 129tl olarak görünüyor, dolayısıyla bu ücreti ödeyen biri bu pas olayının olmamasını ister diye düşünüyorum . Ben 69 a almıştım sanırım tanıtım fiyatıyla.
  • İkinci söyleyeceğim ise  bu ürün olarak Brawwauw a değil tüm kaş sabunu kullanımına yönelik bir yorumdur. Bence kaş sabunu kullanıyorsanız ya kaş doldurmak için ek bir ürün kullanmayacaksınız ya da az bir doldurma işlemi yapacaksınız. Kaşlar biraz zaten sabunla jelleştiği için yoğun doldurmayı kaş kaldırmıyor bence , biraz kontrol etmesi zor oluyor.
  •  Yine ürün kullanım sırasıyla ilgili bir öneri de bulunacağım; kaşlarınızı doldurma işini sabun kullanmadan önce yaparsanız ürün uyguladığınız kaş ürününün pigmentini bozarak kızıllaştırıyor. Kaş sabununu önce uygulayın, kurumasını sabitlenmesini bekleyin ardından doldurma işleminizi yapın. 
  •  Kullanım ömrünün de 6 ay gibi kısa bir süre olduğunu belirtmeden geçmeyelim, bereketli bi ürün ben yarısına gelemedim bile sık kullanmama rağmen.
Brawwauw kaş sabunu ile alakalı yukarıda yazdıklarımı kısaca toparlarsak; düz sabundan bileşen ve kaşta bıraktığı hissiyat ve fiyat uçurumu olarak farklı. Benim gibi kozmetik eşyalarda estetik durumu gözeten biriyseniz alıp deneyebilirsiniz. Ben düz bir market sabunu deneyeceğim diyorsanız da şeffaf olan bir sabun tercih edin kalıntı bırakmaması için. 

Brawwauw kaş sabunu hakkında merak ettiğiniz ama benim bu yazıda gözden kaçırdığım bir kısım varsa yorum bırakabilirsiniz. Siz kaşta sabun kullanımına nasıl bakıyorsunuz , daha önce denediniz mi? Yorumlarda buluşalım!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder