18 Ağustos 2015 Salı

PASTEL Nude Far Paleti ile Yaptığım Makyajlar

Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz günlerde Pastel Kozmetik tarafından gönderilen ürünlerden Nude Far Paletini incelemiştim. Okumak isterseniz şuraya tıklayın. Şimdi ise size çoğunlukla bu far paletinde ki renkleri kullanarak yapmış olduğum makyajları göstereceğim.

PASTEL-Nude-Far-Paleti-ile-Yaptiğim-Makyajlar

PASTE-Nude-Far-Paleti-ile-Yaptiğim-Makyajlar

PASTEL-Nude-Far-Paleti-ile-Yaptığım-Makyajlar

PASTEL-Nude-Far-Paleti-ile-Yaptığım-Makyajlar

PASTEL-Nude-Far-Paleti-ile-Yaptiğim-Makyajlar


Pastel Nude Far Paleti kendi başına da oldukça kullanışlı, elinizdeki diğer renkler veya ürünlerle birleşince çok daha güzel oluyor. Yukarıda görmüş olduğunuz makyajlarda bazen siyah göz kalemi veya eyeliner ekledim bazende tekli far :) Sizin elinizin ve hayal gücünüzün hünerine kalmış bir şey. Daha fazla ve harika göz makyajları yapabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Yaptığım göz makyajlarıyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.


7 yorum :

  1. harika olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsine ayrı ayrı bayıldım, harika olmuş! Özellikle son fotoğraftakini bir başka sevdim!

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş makyajlar yapmışsın, tam benim renklerim bu pasteller natural tonlar... Çok yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  5. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum kızlar :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş gerçekten.. en kısa zamanda ben de alacağım bu paletten.. bu arada blogda çok yeniyim beklerim bloguma esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) pc üzerinden girdiğimde unutmAzsam göz atacağım blogunuza.

      Sil