22 Mart 2017 Çarşamba

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten Yorumu

Merhaba arkadaşlar.
Bugün sizlere son zamanlarda kullandığım favori ürünlerimden birini göstermek istiyorum. CUSHİON olarak bilinen yani SÜNGER formunda fondötenler geçtiğimiz dönemde ön plana çıkmaya başladı. Sanırım ben  ilk kez Loreal'de  bu tarz bir fondöten gördüm. Elbette öncü olan başka firmalar vardır. 

Aradan biraz zaman geçince  Cushion/Süngerli fondötenler iyice popüler oldu. Ben de tam bu sırada PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten'i deneme şansı buldum.

physicians-formula-cushion-fondöten

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten canlı mavi ambalajıyla geliyor. Koltukların desenleri olur ya nedense bu ürün bana onları andırıyor. Dış ambalajı oldukça sağlam, kapağının açma-kapama zorluğu çıkarmaması ve aynı zamandan çanta vs içinde kendiliğinden açılabilecek gevşeklikte olmaması güzel.

physicians-formula-sungerli-fondöten

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten'de bir iç hazne ve kapak bulunuyor. Fondötenin akıp geniş alana yayılması veya bu yolla azalması engellenmiş oluyor.

physicians-formula-cushion-fondöten

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten'in içerisinde 50 faktör güneş koruması var, bu güneş kremi kullanma alışkanlığı edinemeyenler için bir avantaj olabilir yada pratiklik açısından sevenleri olabilir.

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten'in benim seçtiğim rengi Light-Medium yani orta ton. Toplamda üç ton var. Light, Light-Medium, Medium-dark renklerinden kendinize yakın olan bir rengi seçebilirsiniz.

physicians-formula-cushion-fondöten

Ürünün özelliklerinden bahsedecek olursak; PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten doğal duran, doğal görünümlü bir fondöten. Yağlı ciltler için ürün iyi bir seçenek olmayabilir. Hafif canlı, glowy dediğimiz bir bitiş veriyor ama yüksek seviyelerde değil. Bu sebeple yüzünüzde tamamiyle 'Kendi cildim ama daha iyi' görüntüsü sağlıyor. Ürün fazlasıyla ince, örnek verecek olursam The Balm Balm Shelter'dan bile ince (Bu üründe diğer bir ten ürünü favorimdir!)

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten' de bu ince yapı , kapatıcılığı etkiliyor. Yani azdan-ortaya gelemeyen bir kapatıcılık sağlıyor. Varsa hafif kırmızılıkları, sivilce lekelerini yer yer bulunan ton eşitsizliklerini arka plana atıyor. Tamamen kapatmıyor hiçbir şeyi ancak aynı zamanda cildin kendi ışığını öne çıkartıyormuşcasına iyi görünüyorsunuz. Sanki cildiniz neme doymuş gibi çok kuru yerleri ön plana çıkarmıyor. Burun kenarlarında kendini çok hafif belli edebiliyor ama oldukça az. Ayrıca elimde bulunan tüm ten ürünleri içinde (bb kremler ve fondötenler) en az bulaşma yapan ürün, telefonda belli belirsiz bir bulaşmadan fazlasını görmedim hiç. 

Ürün 14 ml yani normal fondötenlerin(30ml) yarısı kadar. Aynı zamanda sünger yatak içinde emdirilmiş olduğu için ürünün bir tık daha azalacağını düşünebiliriz. Son olarak içinden çıkan pedimsi bir sünger var. Bunla dokundur-çek yaparak tampon hareketlerle uygularsanız en iyi en temiz uygulamayı sağlıyor. Ancak o sünger oldukça fazla ürün emiyor. Bu yüzden fondöten hızlı bitebilir. Ben ortalama 10-15 kez kullandım şu zamana kadar yarısını kullanmışımdır sanırım. Ürün uygulanma anlamında oldukça pratik, ince yapılı ve homojen dağılan bir ürün olduğu için kısa sürede ten makyajı işini halledebiliyorsunuz.

physicians-formula-cushion-fondöten

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten nemlendirici ve aydınlatıcı mineral içerikler, yatıştırıcı bitki özleri, antioksidanlar ve vitaminler içerdiğini söylüyor.

physicians-formula-cushion-fondöten

Aynı zamanda PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten;
  • Hipoalerjenik
  • Paraben içermiyor
  • Gluten içermiyor.
  • Cryelty free yani hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
  • Komedon oluşturmuyor.
  • Dermatolojik olarak test edilmiş.
physicians-formula-cushion-fondöten

PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöten' de Ligth-Medium tonunu tercih etttiğimi söylemiştim. Benim direk kendi ten rengim değil ancak yüzüm çok beyaz, boynum ve dekolte bölgem ise sarı kaldığı için bu renk aradaki dengeyi sağlamak için en ideali oldu.

Yüzümde duruşunu, kalıcılığını ve genel anlamda tüm özelliklerini oldukça beğendiğim bu fondöten anlaşmalı eczaneler ve Dermokozmetik Sitelerinde satılıyor. PHYSİCİANS FORMULA Mineral Wear Süngerli Fondöteni 60-90 arası değişen fiyatlarla görmeniz mümkün.

Siz bu ürünü daha önce denediniz mi? Sizce nasıl bir ürün?

4 yorum :

  1. ben bu markayı çok seviyorum SPF 50 olması da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok fazla seviyorum♥️ farklı ürünlerini denedikçe daha da bi seviyorum🙆🏻

      Sil
  2. Hipoalerjenik olmasını ve paraben içermemesini sevdim. Bende denicem fırsat bulursam diğer elimdeki ürünlerden :) Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif yapı, yok gibi hissiyat isteyenler için ideal, içerik olarak zaten diyecek yok 💓 Deneme fırsatı bulursun umarım🌸

      Sil