10 Şubat 2016 Çarşamba

İNCELEME | Sephora Long Lasting Likit Eyeliner - Noir Black


Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Ben bloguma yazı girebildiğim için çok mutluyum. Bugün sizlere uzun süredir kullandığım bir eyelinerdan bahsetmek istiyorum. 

Sephora Long Lasting Eyeliner


Eskiden yani bloga ilk başladığım yıl(2 sene öncesi) hemen hemen tüm makyajlarımda eyeliner kullanırmışım. Maybelline Jel Eyeliner ile yola başlamıştım sonradan likitlere merak sardım ve bugünlerde eyeliner süreceksem; tercihimi  Sephora Likit Eyeliner' dan yana kullanıyorum.


Çok uzun zamandır bende, en az bir seneyi devirdiğini söyleyebilirim. Plastik bir ambalaja göre üzerinde ki yazılar oldukça sağlam işlenmiş, oynama dahi yok. Sanırım ambalajlarda ki yazıların silinmesi olayına takılıyorum, Catrice markasının ürünlerinde çok hızlı oluyor mesela. Sephora Likit Eyeliner'ın tonu Noir Black, gerçekten simsiyah, tek katta bile.


Aşağıda tek kat, yukarıda iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz. 1 dk bile geçmeden hızlıca sabitleniyor.



Sephora Likit Eyeliner'ın ucu ilk açıldığında çok daha inceydi ve ilk kullanımda bile ip ince, kuyruklu bir eyeliner çekebiliyordum. Sonradan kullana kullana en uc kısmı biraz daha kalınlaştı, yine kuyruk oluşturmada sıkıntı yaşamıyorum. Yalnız ürünle ilgili şöyle bir sıkıntı var ki , uygularken kirpiklere bulaşıyor. Hızlı sabitlendiği için kirpiklere yapışıp kalıyor ( o an temizlemezseniz) ve sürdüğüm maskaranın performansını bozuyor. Evet, bu ürünle ilgili en sevmediğim yön kesinlikle bu.

Sabitlenmesi hızlı olsa da saatler geçtikçe dağılma oluyor, ufak bir göz akması, hafif bir kaşıma vs kuyruğu güzelce dağıtıyor. Çıkartırken biraz zorluyor, çift fazlı göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum çok kolay temizlendiğini söyleyemem, uğraştırıyor biraz.


Ben bu ürünü genel olarak sevdim. Kirpiklerime bulaşma sorununu çözersem, tekrar alabilirim ^.^

Siz Sephora'nın Eyeliner ları hakkında ne düşünüyorsunuz? Daha önce kullandınız mı?

Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle.. Keyifli Günler!








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder