24 Haziran 2017 Cumartesi

Lush Lash Takma Kirpik - İntense

Merhaba güzel blog ailem!
Şu sıralar instagram makyajlarım rağbet gördüğü için bende kendimi biraz daha geliştirmek ve görünüm açısından daha estetik bir duruş yakalamak için makyajlarımda takma kirpik kullanmaya başladım.Takma kirpiklerin göz makyajını bir kaç kat daha iyiye taşıdığını sanırım kimse inkar edemez. Çokta önemli ve fazla detayı olmayan makyajlar bile bir takma kirpik eklenerek daha ilgi çekici daha muazzam görünebiliyorlar. Bu yüzdendir ki benim de takma kirpik kullanma zamanım geldi.

Lush-Lash-Takma-Kirpik - İntense

Piyasada çok farklı takma kirpik markası bulmanız mümkün olsa da Türkiye şartlarında aslında çok uygun fiyata uzun süre kullanılabilir aynı zamanda güzel kirpikler bulmak çok kolay değil. En ucuz kirpikler 15 tl civarında oluyor ve bence takma kirpik için çok uygun rakamlar değiller, hele ilk kullanımda formu bozulan türdense çok fazla bütçe ayırmak gerek. Tabi  sadece özel günlerde tercih ediliyorsa veya edilecekse o gruptakileri dışarıda bırakıyorum. 

Lush-Lash-Takma-Kirpik - İntense

Geçen gün @ojelerfora Selma'nın instagramında hikaye kısmında paylaştığında bu kirpiklerden haberim oldu. GRATİS mağazalarına Lush Lash isimli yeni bir kirpik markası gelmiş. Ben gatise gitttiğimde bu markaya ait 2 çeşit kirpik vardı tarz olarak. Birinin adı İntense yani şu an tanıtmakta olduğum kirpik, diğeri ise adı Wispy olan ve daha sonra tanıtacağım bir kirpik aldım. Bunları aldıktan sonra Lush Lash markasında başka isimle bir takma kirpik daha gördüm. Kaç çeşit getirdiler, yada mağazalar arası farklılıklar var mı bilmiyorum.

Lush-Lash-Takma-Kirpik - İntense

Lush Lash markasının takma kirpikleri içinde yapıştırıcısı ile birlikte geliyor. Beyaz bir yapıştırı bu ve uygulama sonrasında şeffaflaşıyor. Aynı zamanda kullandığım diğer yapıştırıcılara göre daha tutucu ve hızlı kuruyan bir yapısı var. Elinize filan bulaştırmamaya dikkat edin çok sinir bozucu olabiliyor. Takma kirpikleri uygularken, kirpiği dikkatli bir biçimde kaldırıyoruz, tercihen bir cımbız kullanılması iyi olur. Daha sonra diplere yapuıştırıcıyı sürüp 30 saniye bekledikten sonra. önce kirpik ortası sonra baş, en son bitiş kısmı olarak yapıştırma/takma işlemini sonlandırıyoruz.

Lush-Lash-Takma-Kirpik-İntense

Kirpikler insan saçı değil (birçok marka insan saçından yapıyor diye söylemek istedim), sentetikler. Tüm kirpiklerim birleştiği, yapıştırıcıyı süreceğiniz kısım nokta nokta ayrıldığı ve şeffaf olduğu için taktığınızda dip kısımlar kalıp gibi olmuyor. Doğal duruyor. Lush Lash markasının İntense olan bu kirpiği orta uzunluk ve orta yoğunlukta o yüzden benim hoşlandığım güzel bir görüntü sağladı. 

Lush-Lash-Takma-Kirpik- İntense

Lush Lash - İntense isimli takma kirpiğin duruşu bu şekilde. Gratislerde satılıyor fiyatları 15tl. Birden fazla kullanıma uygun. Ben çok sevdim, siz nasıl buldunuz?

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka yazılarda görüşmek üzere.


1 yorum :

  1. İçinden çıkan yapıştırıcı birden fazla kullanılabiliyor mu

    YanıtlaSil