24 Ocak 2015 Cumartesi

Bitenler/Çöpe Gidenler

Merhaba arkadaşlar!
Bir bitenler yazısı ile birlikteyiz. Bakalım neler bitmiş, neler çöpe gitmiş ve neleri beğenmişim?



1- İlk olarak deodrant var tabi ki Rexona benim bittikçe yenilediğim temiz kokulu deodrantım. Beğeniyorum aslında ama övgüler üzerine Nivea aldım bu sefer.
2- Loreal Skin Perfection serisi serum ve nemlendirici, aşığım size özellikle de seruma. Benim cildimin ihtiyaçlarını her yönden karşılayan güzel bir ikiliydiler. Yazısını yazacağım inşallah.
3- Clean&Clear tonik kadar cildimi yakan, buram buram kokan ama nedir(alkol?) bilmediğim bir üründü kendisi. Tekrar almam.
4- Garnier ve Bioderma makyaj temizleme suları benim gözümde ikisi aşırı farklı değiller, ikisini de seviyorum ama Garnier'i fiyatından dolayı daha çok seviyorum. Garnier'in yedeğini açtım bile.
5- Isana duş kremi benim için nemlendirmesi fazlada başarılı olmayan, benim kullanmaya üşendiğim bir ürün. Tekrar almayacağım.
6-Axe deodrant kokusu güzel ama bana göre fazla yoğun.
7-Sensodyne diş macunu benim uzun süredir kullandığım diş macunum. Böyle bembeyaz dişler hayalinde değilim, bunda genetikle başlayan bir çok etken olduğunu bildiğimden beyazlatması, temizlemesi, ferahlığı benim istediğim düzeyde. Severek kullanıyorum.
8-Clinique nemlendirici benim karma cildimi neme boğmayan ancak makyaj altında iş gören, fiyatından dolayı tekrar yanaşmayacağım, muadillerinin piyasada olduğunu düşündüğüm kremdir. Yazısı için tık tık.
9- Avene Termal su da benim  daha çok yaz döneminde severek kullandığım, çok işlevli bir ürün. Tekrar almadım. Belki yaza doğru alırım.
10- Dalan d'olive el kremi fiyatına göre nemlendirmesi oldukça başarılı, kokusu beni rahatsız etmeyen, çantaya atmalık minik bir ürün.
11- Garnier nemlendirici bu da güzeldi ama bir Loreal olamaz.
12- Essence kaş/kirpik maskarası, hayatında dibini gördüğün hatta dibini görmekle kalmadığın, yaladığın yuttuğun bir ürün var mı deseler; evet var derim. O da Essence'in bu maskarası olur. Ben kaşlarımı doldurtuktan sonra bazende doldurmadan kaşlarımın taranmış halinde ki görüntüsünü tutsun diye kullanıyorum. Tamam mükemmel bir tutuculuğu yok ama piyasa da kaş üzerine olan ürün azlığını göz önünde bulundurursak benim için büyük nimet. İkinciyi bitirdim, üçüncüyü almam lazım.
13- Afrodit Paris eyeliner, keçe ucu olması, sürümü filan kolay ama 3 sürüşten sonra ürün gelmeyen, gelse de yarım yamalak olan, insana cinnet geçirten üründür. Kendisine güle güle diyoruz.
14- Clinique likit yüz temizleme sabunu cildimi yormayan, germeyen, bana minicik boyuyla bir ay kadar giden temizleyici. Tam boyunu almayacağım ama sevmiştim.
15- Islak mendil, makyaj temizleme mendili ve pamukları. Lagrita marka pamuğu ben A101'den alıyorum ve severek kullanıyorum. Yumuşak ve dağılmayan dokusu var. Bebak ise pamuğu paketten alırken dağılıyor ve göz makyajımı silerken biraz bastırırsam içinde (partikül mü diyim?) bir şey var sanki yüzümü çiziyormuş gibi hissediyorum. Benri'miz yoksa Lagrita'mız var eheheh :)
16- Oje, eskimiş sünger ve tester nemlendiriciydi sanırsam. 

İlk defa bu kadar ürünü bir araya toplamayı başardım sanırım. Bir sonra ki bitenler yazısında daha çok kozmetik görürürüz inşallah. Siz benim biten ürünlerimden herhangi birini kullandınız mı? Kullandıysanız, ürün/ürünler hakkında yorumunuzu bizimle paylaşır mısınız?  Paylaşırsanız çok sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoş kalın!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder