11 Ocak 2015 Pazar

Xtras.co.uk Alışverişim

Herkese merhabalar!

Geçtiğimiz son aylarda yine kozmetik aşerdiğim bir vakit, farklı ürün arayışına girmiştim. İnstagramda iki arkadaşın bu siteden W7 ürünlerini temin ettiklerini gördüm. W7 markası pahalı markaların ürünlerinin muadillerini piyasaya süren bir marka. Sitemizin adresi; XTRAS.CO.UK



Xtras.co.uk sitesi kozmetik ürünlerinin yanı sıra takı, saç ile ilgili malzemeler, takı ve parfüm satışı olan güzel bir site. Benim siteye gidişim W7 ürünleri olduğu için diğer kategorilerde fazla vakit kaybetmedim. Gelmeme olasılığı ve siteden alışveriş yapan kişilerin azlığı sebebiyle indirimde olan bir kaç W7 markasının ürününü sepete attım. Toplamda alışverişim 14 GBP tuttu. Yani Türk parasıyla 40 lira civarı. Eğer takip numarası istemezseniz kargo ücreti yok. Bende takipsiz bir şekilde aldım ürünleri ve kargo ücreti ödemedim. 23 Kasım'da verdiğim siparişler yine 20-25 aralık civarında hemen hemen bir ay gibi bir sürede geldiler. Diğer  bu siteden alışveriş yapan arkadaşın kargosu 6 günde gelmiş. Artık yoğunluğa veya seçtikleri ulaşım seçeneğine göre mi bu süre değişiyor, bilmiyorum. Gerçi PTT'yle teslim yapıldığını göz önünde bulundurursak; adamlar buraya 6 günde yollasalar dahi kargo şirketinden size gelmesi zaman alabiliyor. Kargom baloncuklu bir paket içerisinde geldi. Ürünler de aynı şekilde sarılmıştı. Hiç bir zedelenme yoktu, sapasağlam geldiler.Benim W7 markasından seçtiğim ürünler şunlardı;




  • W7 In The Nude - Natural Nude Far Paleti


  • W7 Night Glow Aydınlatıcı


  • W7 Absolute Lashes Maskara



Bu da far paletinin iç görüntüsü;


Benim yazarken atladığım ya da sizin sormak istediğiniz noktalar varsa cevaplayabilirim. Ben bu alışverişimden genel anlamda memnun kaldım, farklı ürünler deneme şansım oldu. Yurt dışı alışverişlerinin garantisi olmamakla birlikte risk alınmaya değer diye düşünüyorum.Başka yazılarda görüşmek dileğiyle. Hoş kalın!

5 yorum :

  1. iyi günlerde kullan bakıyorum şimdi siteye....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) sen de bir şeyler alacak olursan şimdiden iyi alışverişler.

      Sil
  2. kargo ücreti senin alışveriş yaptığın zaman mı ücretsizdi şuanda ücretsizmi eğer öyleyse hemen siteye ışınlanıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel takipsiz kargolar ücretsizdi. Üyelik yaptığın zaman birde indirim kodu geliyor :)
      Güne özel değil bence.

      Sil
  3. Iyi gunlerde kullan. 1 buçuk ay oldu siparişim gelmedi ne yapacağım bilmiyorum :(

    YanıtlaSil