7 Mayıs 2017 Pazar

Kutu Kutu Moda - Nisan Moda Kutu Açılımı

Heyoooooo! Merhaba kozmetik ve moda severler!
Bugün sizlere konsepti güzel olan bir siteden bahsedeceğim. Aynı zamanda Nisan ayına ait kutuyu birlikte açıp, içinde neler varmış bakacağız!

KUTUKUTUMODA.COM


Kutu Kutu Moda kargoları böyle isimli bir  karton kutu içinde sağlam olarak sizlere ulaştırılıyor.


İçinde sizi özenle paketlenmiş, canlı süslemeler bekliyor. Hepsini yırtmadan özenle açmaya çalıştım çünkü emek verildiği belliydi.


Benimki moda kutusu olduğu için kıyafet ve aksesuar içeren bir kutuydu. Aynı zamanda sadece aksesuar içeren kutuları da mevcut. Basic tişörler üzerine takılabilecek, içinde çiçek olan minip bir tüpte, tıpalı bir kolye var. Aynı zamanda süslü arkadaşlarımınızın ve şangır şıngır olmayı sevenlerin beğenebileceği bir bileklik var.


Lila renkli kısa kollu, gövdeden oturtmalı bir gömlek seçilmiş. Sevenleri olacaktır ama ben gömleklerde daha sade renkleri tercih ediyorum. Yanına gömlekle uyumlu bir çorap koymayı ihmal etmemişler!



Kutu Kutu Moda; Nisan Moda kutusundan çıkan ve benim kesinlikle favorim olan bu parça, kırçıllı hırka oldu. Ne kalın çok çok ince! Fermuar detayı ve şapkası spor bir hava katıyor. Sade parçalar tercih edenler benim gibi sevecektir. Okula giderken bir gün giydim ve oldukça sevdim. Üzerimde güzel durdu.


Ve yazın kendisini göstermesiyle bir şapka şart oluyor. Ben şapka kullanmıyorum. Aynı zamanda benim tarzıma uygun bir şapka da değil. Ancak düşünce açısından güzel bir noktaya değinilmiş.

KUTU KUTU MODA sitesinde her ay bir adet moda bir adet aksesuar kutusu olmak üzere sürpriz kutular satışa sunuluyor. Kutuların avantajı; içinden çıkan ürünlerin kutuya ödediğiniz paraya göre daha üstte kalması. Yani daha az bütçeyle daha fazla ürün sahibi oluyorsunuz.

Bu kutuyu satın almak isterseniz yada ilerleyen dönemlerin kutularını almak isterseniz fiyatı 59,90

Siteye göz atmak isterseniz linki burada, aşağıya tıklayın!


1 yorum :