3 Mayıs 2017 Çarşamba

Swissco Düğüm Açıcı Tarak İncelemesi

Herkese merhaba! Bugün sizlere yaklaşık bir senedir kullandığım saç dolaşıklıklarını açma özelliği olan tarağımdan bahsedeceğim. Markası Swissco ve ben Gratis'ten 10-15 civarında bir fiyata almıştım.

Ambalaj olarak sevdiğim, canlı renkleri kombinlemişler. Tasarım olarak ise orta kısmı avuç içine oturan, kolay kavrayabileceğiniz bir tarak. Benim saç özelliklerime gelecek olursak, yaklaşık 2 yıl önce kendim saçlarımın rengini açtım. Acısı bir sene sonra çıkmaya başladı. Saçlarda düğümlenmeler, lastiklenmeler ve kopmalar.. Benzer durumu saçlarında yaşayanlar illa ki vardır. Bu yüzden yeni bir tarak kullanmak istemiştim. Ünlü olan Tangle Teezer'lar o zaman gereksiz pahalı geldiği için muadil denilebilecek bu versiyonunu denemek istedim.


Kuru veya ıslak kullanıma uygun bir tarak. Ancak ben saçlarınızı özellikle yıpranmışsa kuru kuruya taramanızı hiç tavsiye etmem. Tarağın dişleri oldukça sık, kısalı-uzunlu bir yerleşimi var. Tarak ilk kullanımlarda saç diplerinde hassasiyet oluşturabilir. Dişlerini sert bir şekilde hissedebiliyorsunuz çok bastırmasanız bile.. Kullandıkça biraz daha yumuşuyor dişleri.  Tarak etki olarak dolaşık kısımları açma da bir süper kahraman değil ne yazık ki..

Sık ve sert dişleri sayesinde aradaki dolaşma bağlarını sadece diğer taraklara oranla daha hızlı kesiyor. Kuru kullanımlarda tercih edeceksem muhakkak saçlarıma saç dolaşıklıklarını açacak bir sprey kullanıyorum, ya da bakım köpüğü tarzı ürünler.



Genel olarak değerlendirirsem, elzem bir ürün değil. Ortalama alınabilecek bir tarak. Dayanıklı olduğunu söyleyebilirin. Bir senenin ardından tek bir kırık diş yok.

Swissco Düğüm Açıcı Tarak hakkında öz olarak düşüncelerim bu şekildeydi. Sizin bana benzer kategoride, düğüm açan bir tarak öneriniz var mı?

Okuduğunuz için teşekkürler. Güzel kalın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder