16 Mayıs 2017 Salı

Pure Beauty Super Sheer Güneş Kremi Yorumu

Merhaba güzel blog ailem!
Yaz geldi çattı, güneş kremleri tüm yıl tabi ki çantalarımızın ayrılmaz parçası, orası tartışılmaz.
Ancak yaz geldiği için önemi çok daha fazla.

Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremi

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

Pure Beauty markasının ürünlerini fiyatlarına göre başarılı buluyorum. O yüzden bu güneş kremi de çekiliş vasıtasıyla bana gelince hemen kullanmaya başlamıştım.  5-6 aydır düzenli bir şekilde kullanıyorum bu güneş kremini. Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremi içerisinde Spf 30 luk bir koruma faktörü içeriyor.

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremi içerisinde paraben, lanolin ve alkol içermiyor. Güneşin zararlı ışınları olan UVA ve UVB ye karşı korumaya yardımcı aynı zamanda cilde yumuşamış ve yatışmış bir görüntü kazandıracağını söylüyor.

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

 Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremi içeriği oldukça kalabalık, incelemek isterseniz görseli bilgisayarınıza kaydetim, çevirebilirsiniz.

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

Tüp yapısı sayesinde pratik kullanımı var. Güneşe çıkmadan 20 dakika önce temiz ve kuru, yüz ve boyun bölgesine yeterli miktarda uygulama yapıyoruz. Duş almak, havuza girmek, terlemek koruyucunun etkisini azaltacağı için bu gibi durumlarda tazelemek daha faydalı olabilir.

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremi'nin yapısını hafif arko kreme benzetiyorum. Daha önce iki farklı güneş kremi denedim onlara göre sürümü daha kolay. Yüzde aydınlık bir bitiş sağlıyor, çok çok beyaz değil ama bir miktar beyazlık bırakıyor. Aşağıda ki görsellerde görebilirsiniz.

Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu
Pure-Beauty-Super-Sheer-Güneş-Kremi-Yorumu

Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Güneş Kremini seviyorum. Kullanmaya başladığımdan beri sivilce sorunlarımın azaldığını, daha az siyah noktamın olduğunu, cildimin genel olarak daha aydınlık ve daha sağlıklı göründüğünü keşfettim. Tavsiye edebilirim.

Sizin bana memnun kaldığınız ve tavsiye edebileceğiniz bir güneş kreminiz var mı? Çok sevinirim yorum kısmına yazarsanız :)

***

Okuduğunuz için teşekkürler. Hoş kalın!


8 yorum :

  1. Gün içinde yağlanma yaptı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yapmıyor, sadece ben bi kez üstünden mat pudrayla geçiyorum tek başına kullanacaksam çoğunlukla.

      Sil
  2. Güneş kremleri radarımda şu ara, uygun fiyatlı, yorumunuz da olumlu bi bakabilirim.

    YanıtlaSil
  3. denenebilir bir ürün gibi yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. ürünü bende beğenmiştim hatta Kore ürünü diye çok sevinmiştim sürmeye başladım bi hafta sonra sivilce yaptı yüzümde ilk ondan olduğuna inanmadım ama sonra ürünü kullanmayı bırakınca sivilceler geri gitti. bende niye böyle oldu ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım akşam güzelce arındırmadıysan cildini normaldir. Gözeneklerini tıkıyor çünkü. İyice arındırman gerekiyor.

      Sil
    2. Sadece sabun ve gül suyuyla arınmış olurmu acaba? Siz nasıl yapmıştınız?

      Sil
    3. Yag bazli temizleyici kullaninin

      Sil