12 Haziran 2015 Cuma

Pastel'den Gelen Paket - Nude Serisi (Önizleme)

Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz günlerde Pastel Kozmetik'ten güzel bir paket aldım. Yeni çıkan Pastel Nude Far Paleti ve en çok merak ettiğim Pastel ProFashion EyebrowDuo(Kaş kitinin) Medium rengini de içeren, aynı zamanda bir oje ve kahve tonlarda bir ruj vardı paketimde. Burdann Pastel'e bol teşekkürlerimi iletiyorum.
Ojelerle ilgili daha önce yazmıştım. Şurdan okuyabilirsiniz-- TıkTık
Far paleti tam da benim istediğim renkleri içeriyor, enfes..


Resimler fazla net değil, telefonla çektiğim için ancak aşağı yukarı makyajım böyle. Pastel Nude Far Paletini ve Pastel Pastel ProFashion EyebrowDuo kaş kitini kullandım. İlk izlenim olarak ortalama kalitede ürünler diyebilirim.


Daha detaylı yorumlarım biraz daha inceledikten sonra blogumda yer alacak.
Şimdilik bu kadar :)



11 yorum :

  1. Pastel son zamanlarda aştı kendini, güzel ürünler çıkarmaya başladı ^,^ Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Palet gerçekten çok hoş Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. kaşlarını birazcık aldır bence :D

    YanıtlaSil
  4. Ceyda'cım dediğin gibi Türk firmaları bu aralar iyi çalışıyor. Teşekkür ederim.

    Mayanın Rehberi Teşekkürler!

    Adsız arkadaşım zaman zaman bende şunlara bir el attırayım diyorum ama yakın çevremden bir çok insan annemden tut en yakın arkadaşıma kadar aldırmamam için böyle bir baskı yapıyorlar. Aslında bende dağınık kaşlarımdan memnunum biraz da doğallık katıyor gibi geliyor. Malum artık dönemin kaş modası da bu şekilde ilerliyor. Şimdilik bilemiyorum aldırır mıyım, fotoğraflarda biraz dengesiz çıkmışlar. Aceleyle şekillendirdiğim içinde olabilir. Tavsiyen için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Pastel rujları çok ilgimi çekmeye başladı, kesin denemem lazım.

    YanıtlaSil
  6. Far paleti tam benlikmiş. Blog keşif etkinliğinde geldim bana da beklerim :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Bade bana tonları fazla nude geldi. Tabi aralarından güzel bir renk illaki çıkar, bakmak lazım.

    YanıtlaSil
  8. Hazaf Design hemen geliyorum bloguna :)

    YanıtlaSil
  9. Bir gün şu firmalar bana da paket gönderecek mi acaba:-D inceleme çok güzel olmuş bende far paletini acayip merak ediyorum:-)güzel günlerde kullanın:-)

    YanıtlaSil
  10. Çitlembik gelir muhakkak, benim ilk firma gönderim gördüğün üzere Pastel'den oldu :)

    YanıtlaSil
  11. yaptığınız bu göz makyajını ayrıntılı anlatabilirmisiniz? mezuniyetimde kahve tonlu makyaaaj yapmaka istiyorum lütfen?😄

    YanıtlaSil