27 Aralık 2015 Pazar

Garnier Saf ve Temiz Serisi | Makyaj Temizleme Suyu ve Makyaj Temizleme Jeli Yorumu

Merhaba arkadaşlar!
Bugün sizlerle cilt bakımı üzerine ufak bir inceleme yapacağız. Bu inceleme hemen hemen herkesin kullandığı Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ve Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli üzerine olacak.


Garnier'in orjinal yani ilk çıkattığı pembe ambalajlı micellar makyaj temizleme suyunu biliyorsunuzdur. Aralarında ki farklılık sanırım bunun daha mat bir bitiş sağlıyor olması.Gerçekte matlıkla ilgili bir fark gözlemlemedim. Hemen hemen diğer suyla aynı özellikleri taşıyor gibi görünse de şöyle bir şey farkettim. Göz makyajında performansı diğerinden bir tık daha düşük ve bu yüzden çok daha hızlı bitirmeye yaklaştım. Onun haricinde yağsız, kokusuz yapısı ile severek kullandım.



Gelelim Garnier Saf ve Temiz Temizleme Jeline; çok sevmedim bu ürünü. Yeşilimtrak bir rengi var ve diğer kullandığım jellere göre suyla birleşince homojen olarak dağılmıyor. Yıkama sonrası etki için makyajdan, yağdan arınmış bir cilt görebiliyorum ama vaad ettiği gibi siyah noktalarımda gram azalma yok. Ürünün yarısına geldim; derinlemesine temizlik göremedim aynı şekilde pürüzsüzleştirme de.



Sonuç olarak Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu tekrar alırım ancak jelini almayı düşünmüyorum. Son olarak fiyatlarını aşağıya bırakıyorum..

Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Temizleme Jeli  6 lira
Garnier Saf ve Temiz Micellar Makyaj Temizleme Suyu 16 lira

Okuduğunuz için teşekkürler :) Hep beğendiklerimizi yazıyoruz, bu seferlik de böyle olsun. Yazının kısalığı ürün hakkında olumsuz görüşümden dolayıdır.

18 yorum :

  1. faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Garnier ürünlerini çok severim genelde, kullandıklarım güzel çıktı hep. Bu ikisini kullanmamıştım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. İlginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım, bloğunu severek takip ediyorum bende beklerim yeni açtım:) caglagrmngl.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bloguna üye değilmişim hemen oldum canım bu temizleme jelini yeni kullanmaya başlıyacağım bakalım ben sevecekmiyim:))

    YanıtlaSil
  6. Tüm cilt bakım ürünleri arasında en çok garnieri seviyorum bende bu yeşil çaylı seride kokusu bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim bir türlü ama tamamen kişisel farklılıklardan kaynaklı. Sen beğendiysen ne mutlu!

      Sil
  7. pembesbi bitince bunu denerim diyordum ama pembe ile devam etsem daha iyi olacak sanırım..

    YanıtlaSil
  8. LR ürünlerini bilmeyen pek çok kişi var be harcanan kozmetik firmalarına ciddi paralar var. Bu durumda LR hem ekonomik hemde Alman kalitesinde çok iyi ürünleri olan firmadır. Ürünlerin kalitesini görmeniz için LR kataloğuna bakmanızı isterim. Ayrıca LR'da ek kazanç kazanma şansınız var şirket aracı da masrafsız ve aylık kota olmadan verilmektedir.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    LR Health and Beauty 30 senelik bir Alman kozmetik firması, 300.000 üzerinde satış ortağı ile Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz.

    LR son 10 senedir Türkiye' de faaliyet gösteriyor ve son 2 yıldır da inanılmaz şekilde büyüyor.

    İlginizi çekeceğini düşünüyorum, incelemeniz için websitemiz http://lrkozmetik.ml

    YanıtlaSil
  10. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de farklı bir çekiliş var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ve açıklayıcı bi yazı olmuş, ellerinize sağlık devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar LR katalog ürünlerini incelediniz mi hiç?

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu ilgiyle takip ediyorum. Bende yaşam ve sağlıkla ilgili yazılar yayınlıyorum ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil