25 Mayıs 2017 Perşembe

Renkli Lens Yorumu - RAINBOW Lovely serisi Jasmine Rengi

Merhaba güzel blog ailem;

Beni instagramdan takip ediyorsanız birçok lensim olduğunu biliyorsunuzdur. Olduça ilginizi çeken bir konu olduğu için her kullandığım renkli lens için bir yazı hazırlamamın uygun olacağını düşündüm. Bugün sizinle RAINBOW markasına ait yeni çıkan Lovely serisinden JASMİNE rengini inceleyeceğiz.

RAINBOW-Lovely-serisi-Jasmine-Rengi

Lovely serisi doğallık iddiası ile piyasaya giriş yaptı. RAINBOW Lovely serisi şu an sadece numarasız olarak satılıyor, bana gelen hesapta. Genel olarak numarasız üretilen bir serimi bunu bulamadım internetten.

Lovely serisinden bende iki renk var. Biri burda anlattığım Jasmine diğeri ise İce ! Genel olarak bu renkler hakkında gözlemlerim doğrultusunda şunları söyleyebilirim. Gerçek göz renklerine oranla açık renkler çalışılmış. Yani dışarıda gördüğünüz ve görebileceğiniz genel göz renklerine göre açık renkler. 

RAINBOW-Lovely-serisi-Jasmine-Rengi

Rengin doku işlemesini ise gerçekçi buldum ben. Dokuyu beğenirsiniz diye tahmin ediyorum. Tek kilit nokta renkleri beğenip beğenmemeniz yada kendinize yakıştırmanızla alakalı.

Jasmine renginin duruşu aşağıda ki gibi , orta kısım boşluğunda görünen renk benim kendi göz rengim. Kahve ama bazıları ela da diyor. 

RAINBOW-Lovely-serisi-Jasmine-Rengi

RAINBOW-Lovely-serisi-Jasmine-Rengi

Rainbow Lovely Jasmine renginin tüm yüzde duruşu ise şu şekilde.
RAINBOW-Lovely-serisi-Jasmine-Rengi

Rainbow Lovely serisi lensler rahatlar. Ben tüm lenslerde yaşadığım durumu bu lenslerde de yaşadım. Ortalama 6-7 saatten sonra gözümde varlığını hissediyorum. Batma yapıyor yada gözümü acıtıyor diyemem ama rahatsız oluyorum o histen, farklı birşey. Çapları ise standart ama gözü büyük gösteren lenslerden değiller, kendi gözünüz kadar renkli doku çapı :)

Rainbow Lovely serisinden istediğiniz renkleri instagramda @armaoptik hesabından alabilirsiniz.

Denememi istediğiniz lens markaları ve lensler varsa yazabilirsiniz. Umarım yazı hoşunuza gitmiştir. 
Güzel kalın!



8 yorum :

  1. Ne kadar doğal ve güzel duruyor bayıldımmmmm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel durmuş maşallah güle güle kullan☺️ Ben bu Lovely serisinin Blondy rengini sipariş ettim bugün.Umarim güzeldir.Solotica hidrocor mel aldığımda zombi gibi olmuştum:/ zeytinyağı gibi güzel bir yeşil beklerken çok açık yeşil hatta nerdeyse beyazımsı bir renkle karşılaştığım için lensleri direkt çöpe atmıştım.Şimdi umudum Rainbow Lovely Blondy'de.Bilgisi olan kullanan varsa ve yazarsa çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben de aynı durumu yaşadım hidrocor mel rengini sipariş ettim ve resmen zombi gibiydim. Şimdi rainbow blondy rengini araştırıyorum da nasıl durdu gözünüzde memnun kaldınız mı? :)

      Sil
    2. Merhaba ben de aynı durumu yaşadım hidrocor mel rengini sipariş ettim ve resmen zombi gibiydim. Şimdi rainbow blondy rengini araştırıyorum da nasıl durdu gözünüzde memnun kaldınız mı? :)

      Sil
  3. Merhaba Merve Hanim,bende sizin gibi arma optikten lens aldim, bir sorum olucak Rainbow Lovely Blondy sizce doğalmı? yoksa paramı çöpe mi attim?:s cok kararsız kaldım.Vampir gözü gibi olucak diye çok korkuyorum..O lensi sizde gördüm ve bayıldım.Biraz bilgilendirirseniz cok ama cok minnettar olurum🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blondy mele göre daha koyu ama aynı zamanda gözde çok daha canlı patlak duran bi renk, bundna dolayı tem rengi saç eengi ve göz rengine bağlı yakışıp yakışmama durumu olabilir. Özellikle koyu kahve gözlerde daha iyç durduğunj düşünüyorum bu rengin👌🏼

      Sil
  4. merhaba gozlerm acik kahve ela gibi. sizde bu jasmine rengi hafif griye kadan coo hos bir renk olarak durmus sizce daha acik gozdede dogal dururmu ve tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil
  5. kumral tenliyim lovely blondy rengi sizce olurmu gozum koyu kahve

    YanıtlaSil