24 Mayıs 2017 Çarşamba

Maybelline Brow Precise Fibber Filler Kaş Maskarası

Herkese selam :) taslakta biriktirdiğim görseller varmış ben de yazılarını girmek istedim . blogumu açtığımdan bu yana ufak ufak ürün denemeleriyle başlasam da şu an iş çığırından çıkmış durumda. Elimde yazılacak o kadar çok ürün var ki bir an önce enerjimi toplayıp yazılarını yazmak istiyorum . Belki 1 yıldan uzun süredir blog için klavyenin tuşlarına dokunmamıştım . O halde Maybelline Brow Precise Fiber Filler kaş maskarası ile başlayalım.



Maybelline Brow Precise Fiber Filler kaş maskarası 8 ml lik klasik bir tüpte geliyor. İçinde minik fiber kıllar bulunan bi formülü var. ve eğer yeni renkler eklenmediyse 3 renk seçeneği vardı. Sarışınlar için blonde , orta tonlu kaşlar için medium brown ve koyu kaşlar içinde deep brown olmak üzere.. Ben kumral olduğum için Medium Brown rengini tercih ettim.


Maybelline kaş maskarasında diğer kaş maskaralarından farklı olarak baş kısmı , şekli ve kıl yapısı çok farklı. Tasarım olarak farklı bi fırça başlığı tercih etmişler.  Ben kaşlarımı aldırmıyorum dolayısı ile bi tık dağınık bi kaş yapım var. İşlev olarak bu kaş maskarasını sevsem de bitirtikten sonra tekrar alacak kadar beğenmedim. Kaşlara verdiği tutuş , aralara kıl eklemesi ve genel duruşu iyi olsa da , benim kaş yapımdan dolayı dağınık bi duruşa sebep olabiliyor ve kendi fırçasıyla üstünden geçip , düzeltme yapmaya müsait bi ürün olduğunu düşünmüyorum.



Kaşlarım genelde aşağı düşmeye meyilli hafif dalgalı bi kıl yapısında o yüzden uzun saatler kaşlarımı ilk taradığım haliyle yukarıda tutmaya yetersiz geliyor. Özellikle şu yazımda bahsettiğim Laction Kaş Kirpik Serumunu  kaşlarımı sabitleme amaçlı kullanmaya başladığımdan beri tekrar bu ürüne dönmem. Laction şeffaf yapısıyla beni çok mutlu etse de ilerleyen günlerde memnun kaldığım farklı bi renkli kaş maskarası paylaşırım sizlerle.


Fotoğraflara hiçbir müdahale yapmadan ham görselleri paylaşıyorum. Umarım görseller karanlık gelmez.  Maybelline Brow Precise Fiber Filler kaş maskarası ben aldığımda indirimde 15-20 arası bi tutardaydı. Şimdi o günden bu güne gelen zamlarla birlikte daha fazladır tahminen.

Bu ürünü kaşları çok boşluklu ve çok ince olmayan kişilere önerebilirim. Dağınıklık problemi olaması için(benim yaşadığım gibi) alınmış kaşlarda daha iyi sonuç verecektir.

Okuduğunuz için teşekkürler , başka yazılarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder